Μπορεί να φαντάζει ρητορικό ή ουτοπικό ερώτημα σε μια εποχή που τα σεντάν τείνουν προς εξάλειψη, όμως ο Έλληνας διαχρονικά αγαπάει τις «κούρσες». Και δη αυτές της Toyota, με τα Carina και Avensis να «χτίζουν» αντιπροσωπείες στη χώρα μας. Την παράδοση πλέον, συνεχίζει το Camry.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε ότι υπήρχε Toyota Corsa πριν το Opel;
Άγνωστη ποσότητα για την πλειοψηφία όχι μόνο των Ελλήνων, αλλά και γενικότερα των Ευρωπαίων, τεράστια εμπορική επιτυχία στις Η.Π.Α. επί δεκαετίες. Πέρα από την Αμερική, το μεσαίο σεντάν της Toyota περιοδεύει επιτυχημένα και στη Μέση Ανατολή. Από φέτος, αναλαμβάνει το δύσκολο έργο να βάλει το αγοραστικό κοινό της Γηραιάς Ηπείρου στο «τριπάκι» της προτίμησης ενός τετράθυρου. Να το θέσουμε αλλιώς και ακόμα δυσκολότερα για το Camry: να προσπαθήσει να κάνει τους Ευρωπαίους να «αλλαξοπιστήσουν» και να αγνοήσουν τα crossovers/SUVs.
Δείτε ακόμα: Θα δίνατε 78.600 ευρώ για το Toyota Mirai;
Για να συμβεί αυτό, οι Ιάπωνες το αναβάθμισαν σε τέτοιο βαθμό πριν επιστρέψει μετά από απουσία 14 ετών στην Ευρώπη, ώστε να πλασάρεται ως premium εναλλακτική. To μήκος φτάνει τα 4.885 χλστ., το μεταξόνιο τα 2.825 χλστ., το πλάτος τα 1.840 χλστ. και το ύψος τα 1.445 χλστ. Ενδεικτικά, το τελευταίο Avensis σταματά στα 4.710-2.700-1.810-1.480 χλστ. αντίστοιχα. Έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα κανονικό μεγαλομεσαίο. Μια ωραιότατη λιμουζίνα, αν προτιμάτε. Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν τα πάντα: από 17άρες και 18άρες ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο ασφαλείας επικουρικών συστημάτων Toyota Safety Sense, infotainment τελευταίας τεχνολογίας και πολλά άλλα (αναλόγως την έκδοση, Business και Luxury).
Δείτε ακόμα: Mazda3 SkyActiv-G122 VS Toyota Corolla Hybrid 122 PS
Στο εσωτερικό, υπάρχει αυτό που οι Ιάπωνες ονομάζουν HMI (Human Machine Interface) και είναι εκεί για να κάνει την ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Κάτι που κατορθώνει συνδυάζοντας Head-Up Display (πληροφορίες στο εμπρός παρμπρίζ), 7 ιντσών οθόνη στον πίνακα οργάνων και 8 ιντσών οθόνη αφής στο ταμπλό. Η Toyota υπόσχεται κορυφαία ευρυχωρία, ενώ τονίζει πως το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται σε αναλογία 60:40 ή 40:20:40 (αναλόγως έκδοσης) και ο χώρος αποσκευών είναι στα 524 λίτρα.
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα συναντάμε το υβριδικό σύνολο THS II των 218 ίππων, που αποτελείται από έναν 2.5άρη ατμοσφαιρικό VVT-i 178 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η μέση τιμή της κατανάλωσης τοποθετείται στα 4,3 λίτρα/100 χλμ., οι εκπομπές ρύπων στα 98 γρ. CO2/χλμ. και τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 8,3 δλ., με την τελική να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: 0-190 χλμ./ώρα με Toyota Camry Hybrid (+video)
Στη Γερμανία, το Camry Hybrid Business ξεκινά από τις 39.990 ευρώ. Η πλούσια έκδοση Luxury εκκινεί από τις 42.390 ευρώ. Οπότε επανερχόμαστε στο αρχικό ερώτημα: το αγοράζατε; Και για να κάνουμε λίγο πιο δύσκολη την επιλογή: το επιλέγατε σε σχέση με ένα crossover στα ίδια χρήματα;