Μόνο τα τυπικά φαίνεται πως απομένουν, για να επικυρωθεί η τετρακίνητη φύση του Toyota GR Corolla και λήψεις σαν αυτή της φωτογραφίας να γίνουν δεύτερη φύση για το ιαπωνικό hot hatch. Κι αυτό, καθώς ο αρχιμηχανικός εξέλιξης του GR Yaris ουσιαστικά προανήγγειλε την κίνηση σε όλους τους τροχούς όχι μόνο για το Corolla, αλλά και για το αντίστοιχο C-HR!
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla T-Sport: Ο αφανής δαίμονας (+videos)
Ο Naohiko Saito παραχώρησε συνέντευξη στο αυστραλιανό CarsGuide, όπου η επίμαχη ερώτηση δεν ήταν άλλη από το ποιόν του «καυτού» Corolla. Ήδη γνωρίζαμε πως ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο του Yaris θα βρίσκεται κάτω από το καπό, ωστόσο παρέμενε μυστήριο αν θα τροφοδοτεί και τον πίσω άξονα. Ο Saito δεν μας το έδωσε «στο πιάτο», αλλά πρακτικά είπε αυτό που θέλαμε να ακούσουμε: «αν εξελίσσαμε ένα σύστημα τετρακίνησης σαν το GR-Four και το χρησιμοποιούσαμε σε ένα μόνο μοντέλο, θα ήταν κρίμα. Και ασύμφορο».
Διαβάστε επίσης: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;
Σαν μην έφτανε αυτό, ήρθε και η ακόμα καλύτερη συνέχεια: «κατά τη γνώμη μου, ο κινητήρας και η μετάδοση του Yaris θα πρέπει να μπουν σε όλα τα μοντέλα GR». Το Hilux προφανώς εξαιρείται, καθώς εκεί θα αναλάβει ένας V6 ντίζελ τουλάχιστον 270 ίππων. Για το Corolla και το C-HR όμως, τα πράγματα δείχνουν όχι απλά λαμπρά. Εκτυφλωτικά, θα λέγαμε! Να σημειωθεί δε, πως τα 261 άλογα είναι το ελάχιστο σενάριο. Στην Ιαπωνία, το ίδιο μοτέρ αποδίδει 272 ίππους ενώ υπάρχει φημολογία ακόμα και για περισσότερα από 275 στο Corolla! Ό,τι πρέπει για να κοντραριστεί με τα Audi S3, BMW M135i, Mercedes-AMG A35, VW Golf R και τη διαφαινόμενη επιστροφή του Mazda3 MPS.
Όσο για τον σχεδιασμό, μια εικόνα για το πως μπορεί να μοιάζει βλέπουμε από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα, η οποία προέρχεται από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Kleber Silva στο Behance net.
Δείτε ακόμα: Νέα Toyota GR Yaris RC και First Edition (+video)