Η ηλεκτροκίνηση έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στο χώρο της αυτοκίνησης, αφού ήδη πολλά μοντέλα διατίθενται ως 100% ηλεκτρικά και με καθόλου θερμικά σύνολα, αλλά ούτε καν υβριδικά. Παράλληλα τα αμιγώς βενζίνης ολοένα λιγοστεύουν και αυτά με τη σειρά τους αφού εξηλεκτρίζονται, έστω με την προσθήκη συστημάτων 48V Hybrid. Όσο για τα ντίζελ έχουν συρρικνωθεί σε μεγάλο βαθμό και ήδη έχουν αφαιρεθεί από τις γκάμες πολλών μοντέλων.
«Θύμα» της ηλεκτροκίνησης έπεσε και το οικονομικότερο καύσιμο της αγοράς, το φυσικό αέριο κίνησης (CNG). Πριν από κάποια χρόνια ήταν διαθέσιμα αρκετά μοντέλα με εργοστασιακούς κινητήρες CNG, όπως από τις εταιρείες Fiat, Lancia, Opel, Mercedes, Volkswagen, Audi, Skoda και SEAT. Μέχρι πριν από λίγο καιρό πωλούνταν μοντέλα του ομίλου VW με κινητήρες CNG, όμως και αυτά σταμάτησαν να διατίθενται. Οπότε πλέον δεν πωλείται καινούργιο αυτοκίνητο με κινητήρα που φέρει εργοστασιακό κιτ CNG.
Σε πραγματικές συνθήκες η κατανάλωση μικρών και μικρομεσαίων CNG αυτοκινήτων (π.χ. Fiat Panda, VW Polo, Skoda Kamiq) κυμαίνονταν μεταξύ 4-5 κιλά/100 χλμ. Με την παλιά τιμή των περίπου 0,8 ευρώ/κιλό, το κόστος ανέρχονταν σε μόλις 3-4 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ ακόμα και τώρα που έχει ακριβύνει στα 1,120 ευρώ/κιλό, παραμένει πάλι εξαιρετικά οικονομικό (π.χ. 5-6 ευρώ/100 χλμ.). Όσοι έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο με κινητήρα CNG γλιτώνουν πάρα πολλά λεφτά συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο καύσιμο, ακόμα και με υβριδικά αυτοκίνητα. Παράλληλα το δίκτυο των πρατηρίων CNG έχει διευρυνθεί σημαντικά, καλύπτοντας τις πιο πολλές από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας.
Όσοι θέλουν καινούργιο αυτοκίνητο με φθηνό καύσιμο, υπάρχουν επιλογές με εργοστασιακούς κινητήρες LPG (Dacia – Renault). Η τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή του υγραερίου κίνησης έχει διαμορφωθεί στα 0,891 ευρώ/λτ., όταν η βενζίνη είναι στα 1,902 ευρώ/λτ. και το πετρέλαιο στα 1,728 ευρώ/λτ. Να σημειωθεί ότι το CNG με το LPG δεν έχουν καμία απολύτως σχέση ως καύσιμα (πολλοί τα μπερδεύουν ή νομίζουν ότι είναι ίδια), αλλά και σε επίπεδο δεξαμενών, κινητήρων κ.λπ. Κοινώς, δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο CNG να ανεφοδιαστεί με LPG και το αντίστροφο.