Η Toyota συρρίκνωσε τις εκδόσεις του νέου Yaris με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. 125 hp, αφού πλέον το προσφέρει σε δύο επίπεδα εξοπλισμού. Από την γκάμα αφαιρέθηκαν τα φθηνότερα Yaris Active Steel και Active, τα οποία μέχρι πρότινος πωλούνταν σε τιμές από 17.180 ευρώ και 17.950 ευρώ αντίστοιχα.
Από 19.070 ευρώ το οικονομικότερο νέο Yaris
Πλέον η τιμή εκκίνησης για το νέο Yaris 1.5 125 hp είναι το ποσό των 19.070 ευρώ στην έκδοση Active Plus, ενώ υπάρχει και το Style, από 19.990 ευρώ. Παρόλα αυτά παραμένει συμφέρον συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, αφού στοιχίζει λιγότερα λεφτά από βασικές εκδόσεις άλλων supermini με πολύ λιγότερα άλογα, συν του ότι είναι πολύ καλά εξοπλισμένο. Το αποδοτικό του μοτέρ με τους 125 ίππους χαρίζει γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9 δλ.), η ρεαλιστική κατανάλωση των 6,8 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλή, όπως και οι εκπομπές CO2 των 122 γρ./χλμ.
Συγκεκριμένα στο Yaris 1.5 125 hp Active Plus ανήκουν -μεταξύ άλλων- τα εξής:
- 8 αερόσακοι
- Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης
- Σύστημα ελέγχου διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
- Οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών
- Εμπρός – πίσω φώτα LED
- Προβολείς ομίχλης LED
- Αισθητήρες φώτων και βροχής
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες
- Air condition
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Στο Yaris 1.5 125 hp Style προστίθενται: αυτόματος κλιματισμός, 6 ηχεία (αντί 4), εμπρός ατμοσφαιρικός φωτισμός, πίσω φιμέ τζάμια και κουμπί εκκίνησης κινητήρα.
Χωρίς αλλαγές το υβριδικό Yaris 1.5 Hybrid 116 hp
Το Yaris 1.5 Hybrid 116 hp παρέμεινε ως είχε και εκκινεί από την έκδοση Active στην τιμή των 19.880 ευρώ, αποτελώντας το φθηνότερο full hybrid αυτοκίνητο της αγοράς. Στον στάνταρ εξοπλισμό του διαθέτει τα εξής: 8 αερόσακους • Αυτόνομη πέδηση • Σύστημα διατήρησης λωρίδας • Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας • Αυτόματη λειτουργία προβολέων • Οθόνη αφής 7 ιντσών • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός • Ηλεκτρικούς καθρέπτες • Ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Να υπενθυμίσουμε ότι το Yaris Hybrid αποδίδει συνδυαστικά 116 ίππους, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., καίει σε πραγματικές συνθήκες 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 87 γρ./χλμ. CO2.