Mια από τις πιο επιτυχημένες και χαριτωμένες συνεργασίες στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως οδεύει προς το τέλος της. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου, η τριάδα των Toyota Aygo-Peugeot 108 και Citroen C1 δεν θα δει τρίτη γενιά, καθώς η συνεργασία μεταξύ Groupe PSA και Ιαπώνων ολοκληρώνεται για αυτό της το σκέλος.
Δείτε ακόμα: «Πισταδόρικα» Toyota Camry και Avalon TRD με 301 ίππους
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Les Echos, Γάλλοι και Toyota αποφάσισαν να τερματίσουν την από κοινού παραγωγή μικρών αυτοκινήτων προκειμένου να επικεντρωθούν στην κοινή ανάπτυξη των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η συγκεκριμένη απόφαση θα τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή μέχρι το 2021, έχοντας ήδη το πρώτο δείγμα γραφής με την μορφή των Toyota ProAce-Peugeot Traveller και Citroen Spacetourer. Μέρος της νέας συμφωνίας προβλέπει την εξαγορά από την Toyota του μεριδίου που κατέχει το Groupe PSA στην κοινή επιχείρηση που δημιουργήθηκε από τους δύο κολοσσούς και θα ενσωματώσει στο δυναμικό της το εργοστάσιο στο Kolin της Τσεχίας. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο κατασκευάζει τα αδελφά μοντέλα Citroen C1, Peugeot 108 και Toyota Aygo, με τους Ιάπωνες να φέρονται έτοιμοι να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής της νέας Corolla αλλά και του επόμενου Yaris εκεί.
Διαβάστε επίσης: Nέα γκάμα υβριδικών μοντέλων για την Peugeot
Πέρα από τα προναφερθένται van, οι δυο πλευρές εξετάχουν το ενδεχόμενο ανάπτυξης ανάλογης τριανδρίας στην κατηγορία των pickup οχημάτων. Οι φήμες θέλουν την Toyota να προσφέρει την πλατφόρμα του υπερ-επιτυχημένου και λαοφιλούς Hilux, με τους Γάλλους να αναλαμβάνουν την στυλιστική αναβάθμιση και ενδεχομένως την προσθήκη ενός εκ των νέων ντιζελοκινητήρων BlueHDi. Ακόμα, όμως, είναι νωρίς για να γνωρίζουμε λεπτομέρειες.