Η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, τόσο των 5θυρων χάτσμπακ, όσο και των SUV, αποτελεί την «καρδιά» της ευρωπαϊκής αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για την εγχώρια αγορά, όπου το 2019 ταξινομήθηκαν συνολικά 36.639 αυτοκίνητα, με μερίδιο αγοράς 32,11%. Μεταξύ αυτών τα χάτσμπακ ήταν 15.816 (13,86%) και τα SUV ήταν 20.823 (18,25%).
Δείτε ακόμα: Τι καινοτομία είχε το Fiat Cinquecento;
Ποια όμως, από όλα αυτά τα δεκάδες μικρομεσαία μοντέλα είναι τα πιο αξιόπιστα και ποια όχι; Μια απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνουν τα νέα στατιστικά στοιχεία ανάλυσης της γερμανικής ADAC. Τα στατιστικά στοιχεία για το 2020 προέρχονται από την ανάλυση που έγινε σε 3.756.226 αυτοκίνητα που παρουσίασαν βλάβη και σίγουρα αποτελεί ένα μεγάλο δείγμα από μια έγκυρη εταιρεία.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το σπάνιο τούρμπο Toyota Corolla Sportivo;
Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της έρευνας της ADAC, τα μικρομεσαία που έχουν μείνει στο δρόμο τις λιγότερες φορές είναι τα εξής: Audi A3, Audi Q3, BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2, BMW X1, Hyundai Tucson, Mercedes-Benz A-Class, Mercedes-Benz B-Class, Mercedes-Benz CLA, Mercedes-Benz GLA, Mitsubishi ASX, Skoda Rapid και VW Beetle. Στον αντίποδα, τα μοντέλα που έχουν ακινητοποιηθεί τις ποιο πολλές φορές είναι αυτά: Ford C-Max (2010), Ford Kuga (2012), Hyundai i30 (2010), Kia Cee’d (2011-2013), Kia Sportage (2011), Nissan Qashqai (2016-2017), Peugeot 308 (2010-2012), Renault Kangoo (2015-2017) και Renault Scenic (2014-2015).
Δείτε ακόμα: Ποια τζιπάκια πούλαγαν πριν από 10 χρόνια;
Ποιο αναλυτικά στοιχεία παραθέτονται για κάθε μοντέλο και τη χρονολογία του στον παρακάτω πίνακα. Σύμφωνα με αυτόν, βλέπουμε τον αριθμό των αυτοκινήτων που ακινητοποιήθηκαν ανά 1.000 ταξινομημένα οχήματα στη Γερμανία.