Σύμφωνα με τα οικονομικά στελέχη της μάρκας, το 2021 ήταν μια καλή χρονιά για την Audi, αφού σχεδόν διπλασίασε την γκάμα των διαθέσιμων ηλεκτρικών μοντέλων της.
Για την ακρίβεια η γερμανική εταιρεία λανσάρισε περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι με κινητήρες εσωτερικής καύσης τη χρονιά που μας άφησε πριν λίγες μέρες. Όμως σύμφωνα με το πλάνο, η Audi θα συνεχίσει με εντατικούς ρυθμούς τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, επενδύοντας μεγάλα ποσά για την εξέλιξη της το διάστημα 2022 – 2026. Για την ακρίβεια υψηλόβαθμα στελέχη της ανέφεραν πως για την εξέλιξη νέων ηλεκτρικών και plug-in hybrid μοντέλων, το ύψος της επένδυσης θα αγγίξει τα 18 δισεκατομμύρια ευρώ! Στόχος της είναι έως το 2025 να έχει περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη γκάμα της, νούμερο που καμία άλλη εταιρεία δεν έχει θέσει ως στόχο ακόμα.
Από το 2026 η Audi θα λανσάρει αυτοκίνητα που θα κινούνται αποκλειστικά με μπαταρία, καταργώντας σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και έως το 2033 φιλοδοξεί να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Σύμφωνα με τις αναλύσεις από το 2030 η Audi θα προμηθεύει την παγκόσμια αγορά με 3 εκατ. οχήματα, ενώ χάρη στις συνέργειες που έχει υλοποιήσει αναμένεται να αυξήσει το ποσοστό κέρδους επί των συνολικών πωλήσεων κατά 11%.
Μετά την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, επόμενος στόχος της Audi είναι να επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο φόρτισης. Αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει 290.000 σημεία φόρτισης σε 26 χώρες της Ευρώπης, με την Audi να αποτελεί ιδρυτικό μέλος του δικτύου ΙΟΝΙΤΥ. Η τελευταία αναμένεται να επενδύσει 700 εκατ. ευρώ για την επέκταση του δικτύου ταχείας φόρτισης σε 24 χώρες και έως το 2025 ευελπιστούν οι ταχυφορτιστές των 350 kW να αγγίξουν τους 7.000 από τους 1.500 που είναι σήμερα!