Η Nissan έχει αποχωρήσει από τη Γηραιά Ήπειρο εδώ και πολλά χρόνια από την κάποτε δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν. Μια «κλάση» όπου η ιαπωνική μάρκα άφησε ιστορία με το Sunny και με το διάδοχό του το Almera. Μετέπειτα επανήλθε με το Tiida και το Pulsar, όμως το κοινό είχε προτιμήσει ήδη το Qashqai.
Στην μεγαλύτερη όμως αγορά αυτοκινήτων του κόσμου, την Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει σχεδόν το 30% των παγκόσμιων πωλήσεων, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Εκεί, ο διάδοχος των 4θυρων Sunny και Almera, το Sylphy κατέκτησε τη δεύτερη θέση των πωλήσεων, με 446.492 οχήματα. Όταν στην Ευρώπη όλα τα Nissan που πωλήθηκαν το 2022 έφτασαν τις 238.017 μονάδες. Την πρωτιά την πήρε με μικρή διαφορά 13.932 οχημάτων, το μικρομεσαίο SUV BYD Song.
Το νέο Nissan Sylphy παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο του 2019 και κατάφερε να κερδίζει γρήγορα την Κίνα, όπου τα σεντάν έχουν ακόμα μεγάλη ζήτηση. Άλλωστε το Sylphy είναι ένα όμορφο οικογενειακό αυτοκίνητο με σπορτίφ σχεδιασμού και αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd: 0,26) μήκους 4.641 χλστ. Αντίστοιχα μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, όπου παράλληλα παρέχονται μεγάλοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (560 λίτρα).
Για την κίνηση του Nissan Sylphy υπάρχουν «παραδοσιακοί» κινητήρες βενζίνης 1.6 λτ. χωρίς turbo, καθώς και το υβριδικό e-Power. Το 1.600άρι μοτέρ αποδίδει 135 ίππους και 159 Nm ροπής, συνδυάζεται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο ταχυτήτων και η μεικτή κατανάλωση είναι 6 λτ./100 χλμ. Οι τιμές του ξεκινούν από 119.000 γουάν (16.175 ευρώ).
Πιο πάνω τοποθετείται το υβριδικό e-Power 1.2 λτ. με τη συνδυαστική απόδοση των 136 ίππων και 300 Nm ροπής (κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.). Η τιμή εκκίνησης είναι το ποσό των 138.900 γουάν (18.880 ευρώ). Όσο για τον εξοπλισμό, υπάρχουν όλα τα γνωστά στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, infotainment με οθόνη 12,3 ιντσών και οτιδήποτε άλλο γνωρίζουμε από τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη.