Ο τομέας της αξιοπιστίας είναι μείζονος και νευραλγικής σημασίας για τους κατασκευαστές, για αυτό πριν λανσάρουν ένα νέο μοντέλο το τεστάρουν σε κάθε είδους αντίξοες συνθήκες. Ωστόσο, κάθε αυτοκίνητο είναι μια πολυσύνθετη και πολύπλοκη κατασκευή, η οποία μάλιστα περνάει από διάφορες δοκιμασίες από τους οδηγούς. Οπότε, με την πάροδο του χρόνου και της χρήσης, δεν αποκλείεται να εμφανίσει κάποια βλάβη.
Βέβαια, υπάρχουν μάρκες που διατηρούν μακρόχρονη παράδοση στην αξιοπιστία των οχημάτων τους, ενώ άλλες είναι πιο «ευπαθείς». Κατά γενική ομολογία και με βάση τις έρευνες και τους ελέγχους που γίνονται από εταιρείες και οργανισμούς, τα ιαπωνικά είναι αυτά με τα χαμηλότερα ποσοστά βλαβών, ενώ και τα κορεατικά (Hyundai – Kia) συνεχώς ανεβαίνουν. Από τα πιο «γερά» αυτοκίνητα είχε και η Daihatsu, με τους κατόχους των μοντέλων της να αναφέρουν ότι πήγαιναν στο συνεργείο μόνο για τα προγραμματισμένα service. Να υπενθυμίσουμε ότι στις 31 Ιανουαρίου του 2013 η Daihatsu σταμάτησε να πουλάει αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Οι μηχανικοί της Daihatsu μέχρι και… χαρακίρι ήταν έτοιμοι να κάνουν, αν χάλαγε κάποιο αυτοκίνητο, όπως μπορείτε να δείτε (κάποιοι θα τη θυμάστε) στην παρακάτω διαφήμιση.