Το σερί του Renault Megane R.S. Trophy-R επεκτείνεται, ίσως με το πιο καίριο χτύπημα στον μεγάλο του αντίπαλο: το Honda Civic Type R.
Η κατάρριψη της επίδοσης του ιαπωνικού mega hatch στο Nurburgring ήταν μεν σοβαρό πλήγμα για το «Τάπερ», όμως οι Γάλλοι αυτή τη φορά πήγαν τον πόλεμο στο κατώφλι της Honda. Η ειδική έκδοση του κορυφαίου Megane μπήκε στην θρυλική πίστα της Suzuka, η οποία παράλληλα τυγχάνει να βρίσκεται στην ιδιοκτησία της «Big H»! Με τον Laurent Hurgon πίσω από το τιμόνι, τα χρονόμετρα για το Trophy-R σταμάτησαν στο 2.25.454 – σχεδόν 3 δλ. ταχύτερα από το μέχρι πρότινος ταχύτερο μπροστοκίνητο στην Suzuka, που ήταν επίσης Renault! Για την ακρίβεια, το προηγούμενο Megane RS 275 Trophy-R, το οποίο -και πάλι με τον Hurgon στα πηδάλια- είχε σημειώσει 2.28.000.
Δείτε ακόμα: Το VW Golf GTI TCR μετριέται με το Renault Megane R.S. Trophy (+video)
Προκαλεί εντύπωση πως το παρόν Civic Type R δεν αναφέρεται στο αρχειακό γυρολόγιο, με το ταχύτερο καμάρι της Honda να είναι το Sedan Τype R FD2, με τον εξίσου θρυλικό Keiichi Tsuchiya στο δεξί κάθισμα (2.35.20). Ακόμα πιο εντυπωσιακό -στα πρόθυρα του σοκαριστικού- είναι πως στα χέρια του «Drift King», η Ferrari F40 είχε γράψει 2.25.260. Δυο χιλιοστά, δηλαδή, αργότερα από το Trophy-R!
Τα Megane RS δε, διατηρούν φανατικό κοινό στην Ιαπωνία. Όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Renault Sport, Patrice Ratti, υπάρχουν περισσότερα από 10.000 εγγεγραμμένα μέλη σε διάφορες τοπικές λέσχες, ενώ από τα 500 Trophy-R που θα κατασκευαστούν τα 50 προορίζονται για την Ιαπωνία, με την ζήτηση να θέλει τα τριπλά.
Nα θυμίσουμε πως οι διαφορές του Trophy-R εντοπίζονται στην εκτεταμένη δίαιτα, που είχε ως αποτέλεσμα να ζυγίζει 130 κιλά λιγότερο από το Trophy (κοντά στα 1290 συνολικά), την ακόμα πιο επιθετική ρύθμιση της ανάρτησης, τα κεραμικά φρένα με μεγαλύτερους δίσκους και πρόσθετες βελτιώσεις στην αεροδυναμική και το σασί. Για την εξέλιξη της ειδικής έκδοσης που σημείωσε το ρεκόρ, η Renault συνεργάστηκε με τις Akrapovic (σύστημα εξαγωγής), Brembo (φρένα), Bridgestone (ελαστικά), Ohlins (αμορτισέρ) και Sabelt (καθίσματα και ζώνες ασφαλείας).
Διαβάστε επίσης: To Renault Megane R.S. Trophy-R είναι το ίδιο γρήγορο με την Alfa Giulia Q…
Κάτω από το καπό του συναντάμε ο γνωστός 1.800αρης τούρμπο των 300 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος δεν παρουσιάζει αλλαγές σε σχέση με το μοτέρ που βρίσκεται στο απλό Trophy. Σε αντίθεση με εκείνο, στο Trophy-R η ισχύς φτάνει στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.