Η κατηγορία των premium μικρομεσαίων μοντέλων στην Ευρώπη βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία καθώς, το 2017 δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν της 900.000 μονάδες, στην στιγμή που το 2016 ήταν λίγο πάνω από το 1.000.000 αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά, η χώρα μας είναι μέσα στην δεκάδα των αγορών με το μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης κατηγορίας να είναι στο 4,8% στην Ελλάδα.
Δείτε ακόμη: Ειδική έκδοση για τα 30 χρόνια BMW M χωρίς οροφή!
Επίδοση που την φέρνει στην όγδοη θέση, πάνω από Ολλανδία και Φινλανδία και μόλις κάτω από Γερμανία, η οποία βρίσκεται στην έβδομη θέση με 5,1%. Πρώτη είναι η Πορτογαλία με 8,3% και ακολουθεί Λουξεμβούργο και Ηνωμένο Βασίλειο με 7,9% και 6,6% αντίστοιχα.
Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων για το 2017 πάντα (από την αρχή του έτους έως και τέλος Νοεμβρίου) ήταν το Audi A3, με 158.014 μονάδες, ακολουθούμενο από την Mercedes A-Class με 137.536 μονάδες και την BMW Σειρά 1 με 127.490 μονάδες.
Σύμφωνα πάντως με τους αναλυτές, πρόκειται για μία κατηγορία αυτοκινήτων η οποία θα αρχίσει να συρρικνώνεται. Ήδη η Audi βγάζει το A3 μόνο με πεντάθυρο αμάξωμα και η νέα BMW Σειρά 1 λέγεται πως θα είναι αποκλειστικά πεντάθυρη, ενώ ο ερχομός των νέων SUV BMW X2, Jaguar E-Pace και Volvo XC40 θα τους «κλέψει» αρκετές πωλήσεις…
Διαβάστε επίσης: Νέος 3κύλινδρος turbo 1.5 λτ. κινητήρας της Volvo
Μένει να δούμε πως οι εταιρείες θα διαχειριστούν την συγκεκριμένη κατηγορία, με τον ερχομό της νέας Mercedes A-Class αλλά και την επικείμενη αλλαγή των Alfa Romeo Giulietta, BMW Σειρά 1 και Audi A3 να δείχνει πως τα premium μικρομεσαία δεν έχουν πει ακόμη την τελευταία τους λέξη!