Μέχρι πρότινος είχαμε ξεχάσει την λέξη «σεντάν» δίπλα από το Corolla, καθότι η τετράθυρη εκδοχή του μικρομεσαίου χάτσμπακ της Toyota είχε υιοθετήσει αποκλειστικά την ιστορική ονομασία. Η απόφαση των Ιαπώνων να καταργήσουν το Auris, ωστόσο, και να επαναφέρουν το όνομα «Corolla» για το 5θυρο μοντέλο έφερε στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Sedan.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla: Όλες οι γενιές του αθάνατου, παγκόσμιου best seller
Το οποίο είναι προγραμματισμένο να ντεμπουτάρει στις 16 Νοεμβρίου, με την Toyota να δίνει στην δημοσιότητα ένα σύντομο video και μια ιδέα από το εμπρός μέρος για να μας εντείνει την αγωνία. Φυσικά εμείς έχουμε ήδη φωτογραφία -έστω σε ψηφιακά επεξεργασμένη μορφή- που δείχνουν και τα μετόπισθεν του αυτοκινήτου και που θα αναλάβει τα καθήκοντα και του απελθόντος Avensis (το Camry που θα το αντικαταστήσει θα είναι μεγαλύτερο και με πιο premium εκφάνσεις). Μπροστά διαφοροποιείται αρκετά σε σχέση με τον δυναμικό σχεδιασμό του χάτσμπακ, όντας ακόμα πιο επιθετικό στην διαμόρφωση του προφυλακτήρα με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς για τα φρένα και τα ενσωματωμένα σε αυτούς φώτα ομίχλης. Από την μεσαία κολώνα και πίσω παρατηρούμε γραμμή της οροφής είναι περισσότερο κεκλιμένη σε σχέση με το 5θυρο, όμως όχι τόσο ώστε να προσεγγίσει τα επίπεδα ενός τετράθυρου κουπέ. Η Toyota δηλώνει πως συνειδητά δεν ακολούθησε αυτή την τακτική, καθώς οι σχεδιαστές θέλησαν να τονώσουν το προφίλ του αυτοκινήτου χωρίς να αλλοιώσουν την πρακτικότητα και τους προσφερόμενους χώρους.
Διαβάστε επίσης: Αγοράζουμε Toyota γκουγκλάρουμε Mercedes
Η διαμόρφωση του πίσω μέρους αποτελεί ένα κράμα μεταξύ Corolla και Camry, με τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων να κλίνει προς το πρώτο και τους «ώμους» στα φτερά να αντλούν έμπνευση από το -μοσχοπουλημένο σε Η.Π.Α. και Σαουδική Αραβία- σεντάν. Κάτω από το καπό συναντάμε τον νέο 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 180 ίππων, ο οποίος για το Sedan θα κατέβει στα 160 άλογα και θα είναι η μοναδική διαθέσιμη επιλογή για την αγορά της Αμερικής. Στην Ευρώπη θα έχουμε επιπλέον τον 1.200αρη τούρμπο των 116 ίππων και το υβριδικό σύνολο των 1.8 λίτρων και του ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική απόδοση των 122 ίππων.