Η plug-in υβριδική version της A-Class αναμένεται να «πατάει» στην Α200, με το ηλεκτρικό μοτέρ να παρέχει αυτονομία 50 χλμ., όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.
Ήδη έχουμε μπει στην 4η γενιά της A-Class, όπου για πρώτη φορά στα χρονικά η γερμανική φίρμα αναμένεται να εντάξει στην γκάμα του μοντέλου και μια PHEV έκδοση.
Δείτε ακόμη: Πόσο «αστέρι» είναι η Mercedes A-Class στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Η φημολογία είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, με τα υψηλόβαθμα στελέχη της Mercedes να αναφέρουν ότι η νέα έκδοση της δημοφιλούς A-Class θα φέρει (κατά πάσα πιθανότητα) την ονομασία Α250e και προορίζεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στις «απλές» εκδόσεις του premium μικρομεσαίου και την AMG 35. O κινητήρας εσωτερικής καύσης που θα υπάρχει κάτω από το καπό θα είναι αυτός της A200, ούτως εστί, ο turbo 1,3 λίτρων των 163 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος θα έχει αγαστή συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, η ροπή του οποίου θα ανέρχεται στα 300 Nm. Έτσι η συνδυαστική απόδοση θα αγγίζει τους 250 ίππους, οι οποίοι θα περνούν μέσα από το νέο 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα καταλήγουν στον άξονα κίνησης.
Διαβάστε επίσης: Ήρθε η πιο προσιτή και ακριβή Mercedes A-Class Sedan
Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα υπάρχει μια μπαταρία χωρητικότητας 15 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 60 χλμ., με τον οδηγό να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 140 χλμ./ώρα. Προς το παρόν η γερμανική μάρκα δεν ανακοίνωσε το χρόνο πλήρους φόρτισης. Υπομονή μέχρι την έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όπου εκεί σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής της plug – in υβριδικής A-Class.