Πότε έρχεται το νέο υβριδικό «κουκλί;»

  • Fiat-500-Hybrid-(8)
  • Fiat-500-Hybrid-(1)
  • Fiat-500-Hybrid-(9)
  • Fiat-500-Hybrid-(10)
  • Fiat-500-Hybrid-(7)
  • Fiat-500-Hybrid-(6)
  • Fiat-500-Hybrid-(4)
  • Fiat-500-Hybrid-(2)
  • Fiat-500-Hybrid-(5)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Fiat-500-Hybrid-5.jpg

Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν λανσαριστεί και στην Ελλάδα πάρα πολλά νέα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων πολύ λίγα είναι εκείνα που «συγκινούν» με τον όμορφο σχεδιασμό τους και κάνουν τη διαφορά από άλλα που μοιάζουν μεταξύ τους ή που είναι αδιάφορα αισθητικά. Κάποια υιοθετούν ρετρό χαρακτηριστικά σε μια μοντέρνα, επιτυχημένη «εκτέλεση», όπως ισχύει και για το συγκεκριμένο μοντέλο που επαναλανσάρεται λόγω της προσθήκης νέου κινητήρα.

Ο λόγος για το νέο Fiat 500 Hybrid, το οποίο βασίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό 500e που παρουσιάστηκε το 2020 και δεν έχει καμία σχέση με το 500 Hybrid προηγούμενης γενιάς που εμφανίστηκε επίσης το 2020. Το νέο 500 Hybrid διαφέρει ελάχιστα εξωτερικά σε σχέση με το 500e, αφού οι αλλαγές εστιάζονται στον πρόσθετο μικρό αεραγωγό κάτω από το λογότυπο «500» και στο ότι πίσω δεν υπάρχει εξάτμιση. Παρά το γεγονός ότι σε λίγο καιρό θα μετράει 6 χρόνια από τότε που έκανε ντεμπούτο ως ηλεκτρικό, ο σχεδιασμός του παραμένει φρεσκότατος, ξεχωριστός και δεν είχε ανάγκη από κανένα… λίφτινγκ. Επίσης, όπως και το αμιγώς ηλεκτρικό 500e (παραμένει στην παραγωγή), έτσι και το βενζινοκίνητο αδελφάκι του θα διατίθεται σε τρία αμαξώματα: το κλασικό 3θυρο, το 3+1 και το Cabrio. Σε κάθε περίπτωση οι διαστάσεις του είναι «μίνι», με μήκος 3.631 χλστ., πλάτος 1.684 χλστ., ύψος 1.532 χλστ. και μεταξόνιο 2.322 χλστ.

Όπως εξωτερικά, έτσι και το εσωτερικό του νέου 500 Hybrid είναι στο μεγαλύτερο μέρος του ίδιο με του ηλεκτρικού 500. Εξαίρεση αποτελεί η κεντρική κονσόλα, όπου στη βάση της έχει τοποθετηθεί ο λεβιές ταχυτήτων, αντί των διακοπτών της αυτόματης μετάδοσης του 500e. Το υβριδικό 500 διατίθεται ήδη σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Pop, Icon, la Prima και την ειδική Torino). Στην Ελλάδα αναμένεται να λανσαριστεί προς τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2026, δηλαδή στις αρχές της άνοιξης. Τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί για τη χώρα μας, όμως στην Ιταλία εκκινεί από 19.900 ευρώ το Pop (από 16.950 ευρώ με προωθητικές ενέργειες), από 20.900 ευρώ το Torino, από 21.400 ευρώ το Icon και από 24.400 ευρώ το la Prima.

Το νέο Fiat 500 Hybrid παράγεται στο εργοστάσιο Mirafiori και τροφοδοτείται με το mild hybrid 12V τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο που γνωρίζουμε και από το Panda Hybrid. Ωστόσο, λόγω της αυστηρότερης ευρωπαϊκής νόρμας Euro 6e-bis η ισχύς του μειώθηκε κατά 5 άλογα. Πιο συγκεκριμένα ο FireFly των 999 κ.εκ. αποδίδει 65 ίππους και 92 Nm, ενώ η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το 500 Hybrid με ελάχιστο βάρος αμαξώματος από 1.055 κιλά επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 16,2 δλ., φτάνει τα 155 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, εκπέμπει από 117 γρ. CO2/χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας με τα ελληνικά δεδομένα) και καταναλώνει σύμφωνα με τη Fiat σε μεικτές συνθήκες από 5,2 λτ./100 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store