H Hyundai διαπρέπει και στα ηλεκτρικά, με τα Ioniq 5 και 6 (αλλά και το Kona Electric) να αποτελούν μπροστάρηδες της EV εκστρατείας της. Η οικογένεια των Ioniq, ωστόσο, δεν θα μείνει για πολύ ακόμα στα δυο μέλη, καθώς βρίσκεται καθοδόν το 7άρι. Το μοντέλο που θα πάρει θέση στην κορυφή της γκάμας, μεταφέροντας τις χάρες του Kia EV9 στο χαρτοφυλάκιο της όμορης φίρμας από τη Σεούλ.
Το μεγάλο ηλεκτρικό SUV των Κορεατών εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2021 ως πρωτότυπο, μέσω του Seven. Το rendering του The Korean Car Blog μας βάζει στο κλίμα, με τη μεγάλη μάσκα εμπρός και την ενιαία διάταξη των φωτιστικών σωμάτων εμπρός – πίσω, που ουσιαστικά «καθρεπτίζουν» ένα με το άλλο, να αποτελούν τα σχεδιαστικά highlights των ψηφιακών απεικονίσεων. Οι μεγάλες διαστάσεις και το επιβλητικό παράστημα επίσης χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό του Ioniq 7, που θα βασιστεί στη γνώριμη πλατφόρμα E-GMP και θα κυκλοφορήσει σε αρκετές εκδόσεις.
Από τη στιγμή που το EV9 θα αποτελέσει μπούσουλα, περιμένουμε την ίδια προσφορά κινητήρων και συστημάτων κίνησης. Η βασική έκδοση έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 203 ίππων και 350 Nm τοποθετημένο πίσω, με την κορυφαία να προσθέτει μοτέρ και μπροστά για μια συνδυαστική απόδοση 380 ίππων και 700 Nm (190+190 άλογα/350+350 Nm). Η χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται στα 99,8 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία από 505 (στο κορυφαίο GT Line) έως 563 χλμ, (στο βασικό πισωκίνητο). Ανάλογα νούμερα θα πρέπει να περιμένουμε για το Ioniq 7, που θα είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις και βάρος με το EV9 (μήκος άνω των 5 μέτρων, βάρος άνω των 2,4 τόνων).
Η πρεμιέρα του μεγαλύτερου Ioniq προγραμματίζεται για το 2025, στο πρώτο τρίμηνο του έτους.