Η SAAB αναμφίβολα λείπει από τα δρώμενα της αυτοκίνησης, όμως σενάρια επιστροφής της δεν υφίστανται στο ελάχιστο. Κάτι που σημαίνει πως τα μεταχειρισμένα αποτελούν μονόδρομο.
Δείτε ακόμα: Πόσο λείπει η SAAB από την premium κατηγορία;
Σε αυτό τον τομέα υπάγεται και το τελευταίο αυτοκίνητο που πέρασε τις πύλες του εργοστασίου στο Τρολχάταν, ένα 9-3 Aero του 2014. Πριν ένα μήνα το εν λόγω SAAB τέθηκε σε δημοπρασία, με τις αρχικές εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τελική τιμή μεταξύ 35 και 45.000 δολαρίων. Όντας Aero, κάτω από το καπό έχει τον 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο των 220 ίππων και 310 Nm ροπής, ο οποίος κινεί τους τέσσερις τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου στην προκειμένη. Το κοντέρ αναγράφει μόλις 66 χιλιόμετρα και το συγκεκριμένο 9-3, είναι ένα από τα 420 που κατασκευάστηκαν στο σύντομο comeback της SAAB, υπό την πρωτοβουλία της NEVS.
Διαβάστε επίσης: Το πρώτο ηλιακό ηλεκτροκίνητο από τις «στάχτες» της SAAB!
Ένα κομμάτι αυτοκινητικής Ιστορίας, λοιπόν, πλέον έχει κάτοχο. Ονομάζεται Claus Spanggaard και είναι συμπατριώτης του τελευταίου SAAB. Πόσο χρειάστηκε να ελαφρώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό για να το βάλει στο γκαράζ του; Τόσο ώστε να ξεπεράσει και την πλέον αισιόδοξη πρόβλεψη. Στις 465.000 σουηδικές κορώνες έκλεισε η δημοπρασία, ποσό που αντιστοιχεί σε 48.200 δολάρια – 3.200 παραπάνω από την πρόβλεψη για μάξιμουμ τιμή και σχεδόν 10.000 περισσότερα από όσο κόστιζε το ίδιο μοντέλο καινούργιο στην σκανδιναβική χώρα.