Το Titan, όπως δηλώνει και το όνομα, είναι ένα τεράστιο pick up της Nissan, πλήρως εναρμονισμένου με τις επιταγές της αμερικανικής αγοράς. Αποτελεί το μεγαλύτερο και ισχυρότερο αγροτικό στην γκάμα του Ιάπωνα κατασκευαστή, ενώ συγκαταλέγεται στην «αφρόκρεμα» της κατηγορίας από πλευράς ισχύος, αν εξαιρέσουμε τα Ford F-150 Raptor και RAM 1500 TRX.
Το πόσο μεγάλος είναι ο «Τιτάνας» φαίνεται από την σύγκριση με το Navara. Η μονοκάμπινη έκδοση του Titan είναι σχεδόν μισό μέτρο μακρύτερη από την διπλοκάμπινη του Navara (5.794 χλστ. αντί 5.330 χλστ.)! Η κορυφαία του μορφή, το Crew Cab XD, ξεπερνάει τα 6,2 μέτρα (6.208 χλστ.) και εκτείνεται σε 878 ολόκληρα χλστ. περισσότερα από το Navara Double Cab! Με «στεγνό» βάρος που ξεκινάει από τα 2.300 κιλά και φτάνει μέχρι τους 3 τόνους, απολύτως αναμενόμενα χρειάζεται το ανάλογο μοτέρ για να κινήσει το Titan.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται στην Ευρώπη το RAM TRX των 702 ίππων
Ο 5.6 V8 αποδίδει 400 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 560 Nm στις 4.000 σ.α.λ., αριθμοί που τον καθιστούν ως τον τρίτο ισχυρότερο ατμοσφαιρικό οκτακύλινδρο της κατηγορίας (πίσω από τον 6.2 EcoTec3 420 PS του Chevrolet Silverado και τον 6.4 Hemi 410 PS του RAM 2500). Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στην καρότσα φτάνει τα 762 κιλά, ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 4.241 κιλά. Ένα 9άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος και εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο θηριώδες Nissan. Η βασική και ελαφρύτερη έκδοση (Titan S King Cab 4×2) επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,2 δλ., ενώ η κορυφαία Platinum Reverse Crew Cab 4×4 χρειάζεται 7 δλ. για την ίδια μέτρηση. H τελική ταχύτητα σε κάθε περίπτωση, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα. Χωρίς τον κόφτη, το Titan έχει μετρηθεί μέχρι τα 215 χλμ./ώρα!
Δείτε ακόμα: Πόσο κόστισε η αλλαγή του ονόματος Datsun σε Nissan;
Το σύστημα τετρακίνησης του Titan είναι εξαιρετικά εξελιγμένο, φροντίζοντας να παρέχει συνεχώς πρόσφυση όσο δύσκολο είναι το τερέν που πρέπει να κινηθεί ο οδηγός, χάρη στις τεχνολογίες Hill Descent Control (διαθέσιμο στην έκδοση PRO-4X), το Hill Start Assist, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος. Υψηλού επιπέδου είναι κι ο εξοπλισμός ασφαλείας, όπου στον βασικό εξοπλισμό είναι το μπουκέτο τεχνολογιών ασφάλειας Nissan Safety Shield (αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση πεζών, έλεγχο τυφλών σημείων, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κλπ), ενώ οι δυνατότητες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto) και το σύστημα πολυμέσων (στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, προαιρετικά 9) δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Πόσο κοστολογούνται τώρα όλα αυτά;
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το ισχυρότερο αγροτικό στην Ελλάδα;
Το βασικό Titan (αυτό με τα 6,2 δλ. για το 0-100) κοστίζει μόλις 36.550 δολάρια (30.913 ευρώ), ενώ η κορυφή της γκάμας (Platinum Reverse Crew Cab 4×4) απαιτεί την εκταμίευση 59.280 δολαρίων (50.134 ευρώ). Στο ενδιάμεσο τοποθετείται το «αγριεμένο» Pro-X, με 50.290 (42.515 ευρώ) για το απλό και 54.520 (46.085 ευρώ) για το XD. Ενδεικτικά, το βασικό Navara KC Pro με τον 2.3 ντίζελ 163 PS και το 6άρι χειροκίνητο κοστίζει στη χώρα μας 29.140 ευρώ, ενώ το κορυφαίο Tecna με τα 190 άλογα και το 7άρι αυτόματο, φτάνει στις 39.440.