Το Camry αποτελεί ένα από τα πιο διαχρονικά best sellers της Toyota, φιγουράροντας στην κορυφή των πωλήσεων σε δεκάδες αγορές του κόσμου. Στις Η.Π.Α. είναι επί σειρά ετών το πιο καλοπουλημένο επιβατηγό (το πρώτο σε πωλήσεις Ford F-150, ταξινομείται ως «φορτηγό») και πλέον έχει έκδοση, με τις περιποιήσεις της Toyota Racing Development και 301 άλογα.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Toyota Avalon TRD των 301 ίππων;
Η TRD πήρε την έκδοση SX, της πρόσθεσε splitter, πλαϊνές ποδιές και spoiler από ανθρακόνημα, διαχύτη και εξόχως δυναμικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Σημειώνουμε και την διχρωμία αμαξώματος οροφής, τα διάσπαρτα σήματα «TRD» και την χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 1,3 εκατοστά, η οποία είναι 44% πιο σκληρή εμπρός και 66% πίσω. Επιπλέον υπάρχουν ενισχύσεις στο αμάξωμα, προκειμένου να ενισχυθεί η ακαμψία, και μεγαλύτερες δισκόπλακες 327 χλστ. εμπρός με νέες διπίστονες δαγκάνες και τακάκια αγωνιστικής τριβής.
Kάτω από το καπό διατηρείται απαράλλαχτα ο ατμοσφαιρικός V6 των 3.456 κ.εκ. και η απόδοση των 301 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., μαζί με τα 362 Nm ροπής στις 4.700 σ.α.λ. Η μόνη διαφοροποίηση αφορά την νέα εξάτμιση, η οποία φροντίζει αποκλειστικά για την βελτίωση της ακουστικής εμπειρίας. Οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια επίπεδα με το Camry SX, ήτοι 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα. Πόσο κοστολογούνται όλα τα ανωτέρω;
Διαβάστε επίσης: Ετοιμάζονται σπορ Toyota Corolla και Hilux!
Σύμφωνα με το Cars Direct.com, κάτω από 32.000 δολάρια. Για την ακρίβεια, 31.995. Συγκριτικά με το ευθέως ανταγωνιστικό Honda Accord Sport 2.0T, των 252 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 273 Nm στις 1.500 σ.α.λ. από τον 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, το Camry TRD είναι μόλις 300 δολάρια ακριβότερο.