Το Civic Type R όχι μόνο ανανεώθηκε, αλλά είδε τη Honda να προσθέτει δυο νέες εκδόσεις. Η μία αφορά μόλις 700 αγοραστές παγκοσμίως και ακόμα λιγότερους στην Ευρώπη: 100, για ισάριθμα Limited Edition. Το, κατά δήλωση των Ιαπώνων, πιο σκληροπυρηνικό Civic όλων των εποχών και πιο εστιασμένο Honda, μετά το πρώτο NSX-R!
Δείτε ακόμη: Οι τιμές των νέων αξεσουάρ του Honda S2000
Όμως έχουμε ένα παράγωγο, που αφορά πολύ περισσότερο κόσμο. Και βάσει του feedback που δεχόταν η Honda, ζητούσε μεγάλη μερίδα του αγοραστικού. Πολλοί ήταν εκείνοι που ήθελαν τις επιδόσεις και την αύρα του «Τάπερ», όμως δίσταζαν λόγω της ακραίας εμφάνισης και του στησίματος. Το αισθητικό κομμάτι, δε, είχε χαρακτηριστεί μέχρι «κιτς» από αρκετούς. Οι Ιάπωνες άκουσαν το λαό τους και παρουσίασαν το Civic Type R Sport Line.
Δείτε ακόμα: Σας αρέσει το νέο μπλε Honda Civic Type R;
Αν σας θυμίζει κάτι η ονομασία, «Sport Line» λέγεται η σπορ έκδοση του απλού Civic. Αυτή που φέρνει αρκετή από την εμφάνιση του Type R, στο 1.000άρι τούρμπο. Εκεί, λοιπόν, δεν υπάρχει η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος, αλλά ένα διακριτικό spoiler. Στην ανάλογη μορφή της κορυφαίας έκδοσης, συναντάμε επίσης ελαστικά Michelin Pilot Sports 4S, με μαλακότερα πλαϊνά προς όφελος της άνεσης και της ποιότητας κύλισης. Εκτός αυτών, οι μηχανικοί προσέθεσαν ηχομονωτικά υλικά στην καμπίνα των επιβατών, ώστε να βελτιώσουν τον δείκτη NVH (Noise-Vibration-Harshness, ή θόρυβο-κραδασμούς-τραχύτητα). Με δυο λόγια, ένα εκπολιτισμένο Type R.
Κάτω από καπό φυσικά παραμένει ο 2λιτρος VTEC Turbo, με τους 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και τα 400 Nm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ. να τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Από πλευράς εξοπλισμού δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις, με το Sport Line να διαθέτει ως στάνταρ το νέο σύστημα τηλεμετρίας Honda LogR, που καταγράφει και αναλύει το οδηγικό προφίλ, προσφέροντας συμβουλές για βελτίωση της οδήγησης αλλά και πληροφορίες για τις παραμέτρους του αυτοκινήτου, όπως χρόνους πίστας, πλευρική επιτάχυνση, ποσοστό χρησιμοποίησης γκαζιού/φρένου κλπ. Πόσο κοστίζουν τώρα όλα αυτά;
Διαβάστε επίσης: Βολίδα Honda Civic Type R με σχεδόν 380 ίππους
Στη Γερμανία, όπου αναφέρονται οι τιμές στο δελτίο τύπου της Honda, το κλασικό GT τιμολογείται στις 41.990 ευρώ. Το πιο «ευγενικό» και διακριτικό Sport Line τοποθετείται στη βάση, με τιμή 41.490 ευρώ. Οπότε όσοι θέλουν ένα λιγότερο κραυγαλέο Civic Type R, απολαμβάνουν περισσότερη άνεση και γλιτώνουν 500 ευρώ στην τιμή αγοράς.
Στην Αμερική, μάλιστα, τα νέα φέρνουν ακόμα περισσότερα δάκρυα στα μάτια μας. Εκεί το Type R ξεκινά από τις 36.995 ευρώ!
Δείτε ακόμη: Honda S2000 «γαζώνει» στις 9.000 σ.α.λ. (+videos)
Στην Ελλάδα με την υπέρογκη φορολόγηση υπολογίστε έως… 20.000 ευρώ παραπάνω! Πληροφοριακά, το Civic Type R GT Navi MY19 πωλείται στην τιμή των 55.900 ευρώ, εκ των οποίων τα 22.144 ευρώ είναι ο ΦΠΑ και το Τέλος Ταξινόμησης. Οπότε κάπου εκεί θα τιμολογείται και το ανανεωμένο μοντέλο.