Τα αυτοκίνητα της Rolls-Royce είναι εδώ και δεκαετίες συνώνυμα της απαράμιλλης πολυτέλειας, των πληθωρικών διαστάσεων και των μεγάλης χωρητικότητας «λαίμαργων» κινητήρων. Φυσικά, απευθύνονται σε ένα πολύ εύρωστο οικονομικά κοινό, που δεν θα το νοιάξει να ξοδέψει ένα πακτωλό χρημάτων για να αγοράσει μια καινούργια «Rolls».
Δείτε ακόμα: Η νέα Rolls-Royce Ghost ορίζει την πολυτέλεια
Στην κορυφή της βρετανικής μάρκας, τοποθετείται η πληθωρική και πομπώδης Phantom, η οποία στην έβδομη γενιά της που παρουσιάστηκε το 2003, ήταν η πρώτη Rolls-Royce που αναπτύχθηκε με την συνδρομή της BMW. Ένα τέτοιο μοντέλο είναι το εικονιζόμενο και εξαιρετικά σπάνιο για την Ελλάδα, όχι μόνο για να το πετύχει κανείς να κυκλοφορεί στους δρόμους, αλλά και για να το δει σε αγγελία.
Αυτή η Phantom είναι ταξινομημένη το 2006 και μάλιστα με αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα (συγκεκριμένα 287.000 χλμ.). Προφανώς ο οδηγός της (ίσως ο σοφέρ) έκανε πολλά ταξίδια, αντί να την έχει κλεισμένη σε γκαράζ, όπως συνηθίζεται σε τέτοια αυτοκίνητα.
Δείτε ακόμα: Τα «νεφρά» της BMW βρήκαν το μάστορά τους
Πριν όμως φτάσουμε στην τιμή της, ας δούμε ορισμένα από τα βασικά της χαρακτηριστικά. Το θηριώδες αμάξωμά της έχει μήκος 5.834 χλστ., πλάτος 1.989 χλστ., ύψος 1.633 χλστ. και μεταξόνιο 3.571 χλστ. Ακόμα και η νέα Maybach S-Class είναι μικρότερη (μήκος 5.469 χλστ.) από το «φάντασμα». Το βάρους 2.570 κιλών αμάξωμα αναλαμβάνει να το κινήσει ένα V12 6.8 λτ. μηχανικό σύνολο, απόδοσης 460 ίππων στις 5.350 σ.α.λ. και με ροπή 720 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Παρά τον πολύ όγκο και βάρος της, επιταχύνει σαν σπορ αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ.), αλλά είναι πολύ λαίμαργη (15,9 λτ./100 χλμ. μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση).
Για την απόκτησή της ζητείται το πολύ υψηλό ποσό των 150.000 ευρώ, όταν στη Γερμανία αντίστοιχα μοντέλα πωλούνται στα μισά λεφτά.
Δείτε ακόμα: Οι πιο βολικές πόρτες που δεν είδαμε ποτέ (+video)