Η BMW ανακοίνωσε τις τιμές της ανανεωμένης BMW Σειρά 5 για την Ελλάδα, οι οποίες ξεκινούν από 60.200 ευρώ για την αρχική έκδοση 520i με το 2λιτρο κινητήρα των 184 ίππων και φτάνουν μέχρι 133.550 ευρώ στη M550i xDrive των 3.0 λτ. με τους 340 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πολυπόθητη M5, η οποία προσφέρει απλόχερα άφθονες δόσεις επιδόσεων, ισχύος, πολυτέλειας, τεχνολογίας κ.λπ., φυσικά με το ανάλογο αντίτιμο.
Δείτε ακόμα: Δίλημμα η τιμή της BMW iX3 στην Ελλάδα
Εξωτερικά, η ανανεωμένη BMW M5 απέκτησε ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση, μέσω των αλλαγών στο αμάξωμά της. Μπροστά ξεχωρίζει η νέα και πιο ευμεγέθης, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Την άκρως δυναμική εικόνα συμπληρώνουν οι 20 ιντσών ζάντες M και τα νέα μεταλλικά χρώματα. Στο εσωτερικό το βλέμμα εστιάζει αρχικά στη μεγαλύτερη κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Έτοιμο το πακέτο M Performance για την BMW Σειρά 5
Κάτω από το μακρύ και μυώδες εμπρός καπό της ανανεωμένης BMW M5 παραμένει ο 4.4 λτ. V8 M TwinPower Turbo κινητήρας, ισχύος 600 ίππων και με ροπή 750 Nm στις 1.800-5.600 σ.α.λ. Το βάρους 1.895 κιλών αμάξωμα επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ., στο 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 10,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 239 γρ./χλμ. Η κορυφαία M5 Competition με τους 625 ίππους και την ίδια ροπή, επιταχύνει από 0-100 σε μόλις 3,3 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. Το 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic διατίθεται στάνταρ, όπως το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, με ρύθμιση 2WD για πίσω κίνηση.
Δείτε ακόμα: BMW M3 E30 με μοτέρ E46 και ύποπτο ιστορικό
Για την ελληνική αγορά ανακοινώθηκε η τιμή της «βασικής» M5 με τα 600 άλογα, τα οποία κοστίζουν έκαστο 301 ευρώ ή όλα μαζί κοστολογούνται στις 180.600 ευρώ. Όταν δε το ιπποφορβείο αρχίζει να καλπάζει, τότε τα 10,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωσης που ανακοινώνει η BMW ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας, καθώς το να πετύχει κανείς τέτοιο νούμερο σε πραγματικές συνθήκες θα πρέπει να πηγαίνει με το αυγό στο γκάζι, κάτι μάλλον ανέφικτο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμα: Βόλτα 300 χλμ./ώρα με BMW 850 CSi (+video)