Πέντε χρόνια κοντεύει να κλείσει η Lamborghini Urus από τότε που έκανε το επίσημο ντεμπούτο της τον Δεκέμβριο του 2017, ωστόσο παραμένει «αζάρωτη» και συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την εμφάνιση και τις επιδόσεις της, όπως τότε. Το έντονα «γραμμωμένο» και μυώδες μεγάλο SUV των 5.112 χλστ. μήκους, 2.016 χλστ. πλάτους, 1.638 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 3.003 χλστ., ζυγίζει κοντά στους 2,2 τόνους. Πρόσφατα μάλιστα έκανε την εμφάνισή της η πιο σκληροπυρηνική Urus Performante, με τα 666 άλογα.
Παρόλο τον μπόλικο όγκο και μάζα της, δεν δυσκολεύεται να επιταχύνει σαν supercar, χάρη στη συνδρομή του 4.0 λτ. V8 twin-turbo κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 650 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 850 Nm ροπής στις 2.250-4.500 σ.α.λ. Η δύναμη περνάει σε όλους τους τροχούς, ενώ για τη μετάδοση φροντίζει το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Η Urus φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ., τα 0-200 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Lamborghini ανακοινώνει 12,7 λτ./100 χλμ. και 325 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Παρά την κρίση που υπάρχει και στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, η Lamborghini δεν πτοείται, αφού πηγαίνει από ρεκόρ σε ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών. Τόσο πια, που ξεπουλάει την παραγωγή σε βάθος σχεδόν διετίας! Εύλογα λοιπόν, όποιος θέλει να αποκτήσει μια καινούργια Urus και να την εξατομικεύσει, θα πρέπει να έχει Ιώβεια υπομονή. Εκτός αν κοιτάξει προς τις μεταχειρισμένες.
Στη χώρα μας Lamborghini Urus από δεύτερο χέρι διατίθενται κάποιες ελάχιστες. Η εικονιζόμενη του 2020 είναι η μοναδική για την οποία αναφέρεται τιμή. Μη φανταστείτε και πάλι ότι μπορεί να την αποκτήσει κάποιος με κανονικά εισοδήματα, αφού το κόστος απόκτησης είναι της τάξεως των 359.000 ευρώ! Σύμφωνα με την αγγελία, έχει διανύσει 45.000 χλμ., αλλά μοιάζει λες και βγήκε τώρα από τη γραμμή παραγωγής της Sant’Agata. Στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης, τη Γερμανία, υπάρχουν πολλές περισσότερες. Αρκεί και πάλι να ρέουν τα ευρώ σε εκατοντάδες χιλιάδες.