Έχουμε δει πολλάκις στο Autogreeknews.gr παλιά, ή και πιο καινούργια, αυτοκίνητα να κοστολογούνται «στο Θεό» σε δημοπρασίες. Και το καλύτερο; Στις περισσότερες των περιπτώσεων πιάνουν ακόμα πιο «τρελά λεφτά» από τις αρχικές εκτιμήσεις. Συγκριτικά με αυτά τα παραδείγματα, το συγκεκριμένο Focus RS μπορεί και να χαρακτηριστεί ως «ευκαιρία».
Δείτε ακόμα: Δεν θα πιστεύεις πόσο κοστίζει αυτό το Ford Escort
Διάδοχος του πρώτου Focus RS, το ΜΚ2 τάραξε τα νερά της κατηγορίας των hot hatches με την επαναστατική διάταξη της εμπρός ανάρτησης RevoKnuckle (που διαχωρίζει τα γόνατα ΜακΦέρσον από τις κινήσεις της κρεμαγέρας, ελαχιστοποιώντας το «ψάρεμα» του τιμονιού κατά την επιτάχυνση), ενώ και ο 5κυλινδρος κινητήρας των 2.5 λίτρων προσέφερε μια μοναδική «βροντή», συγκρινόμενη μόνο με του πολύ ακριβότερου Audi RS 3. Σε συνδυασμό με τους 305 ίππους, τα 440 Nm ροπής και το αποκλειστικά χειροκίνητο 6ταχυτο κιβώτιο, το κορυφαίο Focus μπορούσε να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δλ. (5,9 για την ακρίβεια) και να μην σταματήσει την εφόρμηση πριν τα 263 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Με δυο λόγια, άνετα στέκεται απέναντι στον σημερινό ανταγωνισμό. Και από πλευράς τιμής, φυσικά.
Διαβάστε επίσης: Ford Escort του 1980 με 1.500 χλμ. έσπασε ταμεία σε δημοπρασία!
Το λευκό RS που βλέπουμε στις φωτογραφίες έχει διανύσει μόλις 14.491 χιλιόμετρα από το 2009 που αγοράστηκε, δεν υπάρχει η παραμικρή μετατροπή πάνω του, το βιβλίο σέρβις είναι σχολαστικά ενημερωμένο και αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη. Καινούργιο κόστιζε γύρω στις 40.000 ευρώ. Τόσο κοστολογείται και 9 χρόνια μετά, τουλάχιστον το συγκεκριμένο δείγμα. Οι ειδικοί του NEC Classic Motor Show Sale, που θα δημοπρατήσει το Focus, εκτιμούν ότι η τελική του τιμή θα κυμανθεί στις 35.000 λίρες (ή 39.376 ευρώ). Τα αξίζει τα λεφτά του ή όχι;