Η Toyota έχει γίνει συνώνυμη και της υβριδικής τεχνολογίας, αφού αυτή την εισήγαγε και την έκανε γνωστή στο ευρύ αγοραστικό κοινό. Πριν από λίγο καιρό και συγκεκριμένα τον Ιανουάριο του 2020, η Toyota πέρασε το ορόσημο περισσότερων από 15 εκατομμυρίων πωλήσεων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV) παγκοσμίως από τότε που το Prius κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1997.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει η 2λιτρηToyota Supra; (+video)
Σήμερα στην Ευρώπη, οι πωλήσεις των HEV έχουν ξεπεράσει τα 2,8 εκατομμύρια με μια γκάμα 19 διαφορετικών υβριδικών μοντέλων Toyota και Lexus, τα οποία το 2019 αντιπροσώπευσαν το 52% του συνολικού όγκου και το 63% στη Δυτική Ευρώπη. Μάλιστα, η γκάμα των διαθέσιμων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο από την Toyota και τη Lexus φτάνει τώρα τα 44 μοντέλα.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε ότι υπήρχε Toyota Corsa πριν το Opel;
Η απόφαση της Toyota για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια, όταν ο Takeshi Uchiyamada ηγήθηκε μιας ομάδας να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο για τον 21ο αιώνα, που θα μείωνε τις εκπομπές ρύπων. Το Prius πρώτης γενιάς κυκλοφόρησε το 1997, κοντά στην περίοδο της υπογραφής του Πρωτοκόλλου του Κιότο. Σήμερα, μετά από 15 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών, η Toyota εξοικονόμησε πάνω από 120 εκατομμύρια τόνους εκπομπές CO2 μέχρι σήμερα σε σύγκριση με τις πωλήσεις αντίστοιχων βενζινοκίνητων οχημάτων.
Δείτε ακόμα: Νέο μικρό SUV Toyota Yaris Cross
Σήμερα, πέρα από το τρέχον υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς, η Toyota συνεχίζει να βελτιώνει την υβριδική τεχνολογία της για να επιτύχει ακόμη χαμηλότερες εκπομπές και ακόμη καλύτερη απόδοση καυσίμου. Παράλληλα, η ιαπωνική μάρκα σχεδιάζει να λανσάρει 40 νέα ή ανανεωμένα εξηλεκτρισμένα οχήματα έως το 2025, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 10 μηδενικών εκπομπών ρύπων (ZEV).
Δείτε ακόμα: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS VS Toyota Corolla 1.2Τ 116 PS