Η νέα BMW M4 δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα επίσημα, όμως από τη στιγμή που άρχισαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες και πλάνα από πρωτότυπα δοκιμών, τα πυρά για τη διαμόρφωση του εμπρός μέρους δεν σταματάνε. Τάση που εντάθηκε, μετά το λανσάρισμα της απλής 4άρας G82.
Δείτε ακόμα: Πρώτη επίσημη εμφάνιση της νέας BMW M4 (+video)
Η μάσκα-σήμα κατατεθέν των BMW, για τις Σειρά 4/Μ4/Μ3 αντλεί έμπνευση από τη δεκαετία του 70 και την πρώτη 3άρα (E21), αποκτώντας μακρόστενο σχήμα σε κάθετη διάταξη (διαβάστε γιατί πρέπει να μας αρέσει, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδίασης της BMW). Όσο και να προσπαθούν οι Γερμανοί να πείσουν τον κόσμο πάντως, οι περισσότερες απόψεις συνεχίζουν να καταφέρονται αρνητικά για την εμφάνιση της M4. O Zer.O.Wt αναλαμβάνει να τους αποζημιώσει, έστω σε ψηφιακή μορφή.
https://www.instagram.com/p/CEPgzywKSL3/?utm_source=ig_web_copy_link
Ο digital designer σμίκρυνε τη μάσκα, γεμίζοντας το κενό που δημιούργηθηκε μεταξύ αυτής και του κάτω μέρος στον προφυλακτήρα, με πλαστικό εν είδει αεροδυναμικής προσθήκης. Το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από θετικό, καθώς εκτός της πιο εύπεπτης «μουσούδας» λόγω νορμάλ μεγέθους στους δυο αεραγωγούς, το πλαστικό δημιουργεί μια ωραιότατη αντίθεση στον προφυλακτήρα και του χαρίζει look που πλησιάζει σε αγωνιστικό.
Διαβάστε επίσης: «Βόμβα» BMW M2 CS με 550 ίππους και 740 Nm
Κάτω από το καπό, ο νέος 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος που πρωτοείδαμε στις X3/X4 M, παίρνει θέση με απόδοση 480 ίππων στην απλή και 510 για την Competition. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο συνεχίζει την καριέρα του, παράλληλα με το 8άρι αυτόματο M Steptronic. Το πρώτο θα εξοπλίζει τις απλές M3/M4, ενώ το αυτόματο τις εκδόσεις Competition. Τα καλά νέα συνεχίζονται και στον τρόπο μετάδοσης της κατά 49 και 60 ίππους (κανονική και Competition αντίστοιχα) αυξημένης ισχύος, καθώς αρχικά οι νέες M3/M4 θα διατίθενται αποκλειστικά ως πισωκίνητες! Στη συνέχεια, θα προστεθεί το σύστημα τετρακίνησης M xDrive στις M3/M4 Competition.