Όταν κυκλοφορούσε το Toyota MR2 είχε δεχτεί έντονη κριτική ότι δεν ήταν αρκετά δυνατό. Όμως, η Toyota έκρινε ότι οι 140 ίπποι και τα 171 Nm ροπής ήταν αρκετά για ένα διθέσιο σπορ αυτοκίνητο 996 κιλών, αφού επιτάχυνε από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα.
Αρκετοί από τους πελάτες της ιαπωνικής μάρκας ασπάζονταν την συγκεκριμένη άποψη, ωστόσο υπήρχε μια μερίδα του αγοραστικού κοινού, που πίστευε ότι μια τουρμπίνα θα ταίριαζε γάντι στο κεντρομήχανο 2θέσιο roadster.
Δείτε ακόμα: Σας έχει λείψει το Toyota MR2;
Ευτυχώς, η Toyota Europe ήταν «ανοιχτή» σε αυτή την πρόταση και μάλιστα πρόσφερε την περιορισμένης έκδοσης αναβάθμιση TTE Turbo για το MR2. Μια βελτιωτική επιλογή που μπορούσε να την τοποθετήσει ο εκάστοτε αντιπρόσωπος Toyota. Το βελτιωτικό kit περιελάμβανε τουρμπίνα της Garrett, intercooler, αλλά κι ένα πιο ελεύθερο kit εξαγωγής. Το εν λόγω βελτιωτικό πακέτο, ανέβαζε την ιπποδύναμη στους 184 ίππους και τη ροπή στα 255 Nm, διαθέσιμα από τις 3.500 σ.α.λ. Όπως είχε αναφέρει κι ο Ειδικός Τύπος της εποχής, το βελτιωτικό πακέτο μεταμόρφωνε προς το καλύτερο το MR2. Για την ακρίβεια «έριχνε» το χρόνο του 0-100 χλμ./ώρα κατά ένα δευτερόλεπτο, ενώ η τελική ταχύτητα, άγγιζε τα 233 χλμ./ώρα (από 210 χλμ./ώρα).
Διαβάστε επίσης: Νέο Toyota MR2 μέσω Porsche;
Το να βρει κάποιος ένα Toyota MR2 TTE Turbo δεν είναι εύκολο στις μέρες μας, καθώς μόνο 300 τέτοια kit είχαν πουληθεί επίσημα. Το εικονιζόμενο είναι ένα μοντέλο του 2001 που βρίσκεται στην περιοχή Krasnodar της Ρωσίας και πωλείται έναντι 14.500 ευρώ. Έχει 63.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και φαίνεται να είναι σε πολύ καλή κατάσταση μέσα κι έξω. Εκτός από την αναβάθμιση TTE Turbo, το μοντέλο ενσωματώνει και το «πρησμένο» bodykit από fiberglass της Monocraft, το GT300, το οποίο ήταν και επίσημη επιλογή από την Toyota για όσους ήθελαν το κάτι παραπάνω!
Δείτε ακόμα: Θυμάστε το Toyota Corolla Compressor;