Ένας από τους χειρότερους εφιάλτες κάθε οδηγού – κατόχου αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι να καίει λάδια το μοτέρ. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι φυσιολογικό και το γράφουν οι κατασκευαστές στα εγχειρίδια χρήσης. Αναφέρουν ότι μπορεί να καταναλώνει 1 λίτρο λάδι κάθε 1.000 χιλιόμετρα σε πολύ επιβαρυμένες συνθήκες. Δηλαδή στην πόλη, όπου το αδιάκοπο «σταμάτα – ξεκίνα» φθείρει κάθε μηχανικό σύνολο. Για αυτό καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος ανάλογα τη χρήση. Αν πάλι η κατανάλωση είναι υπερβολική και από την εξάτμιση βγαίνει άσπρος καπνός με άσχημη μυρωδιά, τότε αυτό είναι σημαντικό πρόβλημα.
Ακόμα και λίγων ετών αυτοκίνητα με όχι πάρα πολλά χιλιόμετρα μπορεί να καίνε λάδια. Το συγκεκριμένο όμως SUV άφησε έκπληκτους τους δοκιμαστές του ύστερα από 100.000 χιλιόμετρα συνεχόμενης χρήσης, γιατί αποδείχτηκε εξαιρετικά αξιόπιστο. Παράλληλα σημειώνουν ότι δεν χρειάστηκε συμπλήρωμα ούτε μιας σταγόνας λαδιού! Ο κινητήρας αυτός ήταν ο 1.4 Boosterjet 140 hp της Suzuki και συγκεκριμένα σε SX4 S-Cross δεύτερης γενιάς. Πολύ ικανοποιημένοι έμειναν οι δοκιμαστές της γερμανικής Auto Bild και από το ντίζελ μηχανικό σύνολο 1.6 DDiS, το οποίο σε όλη τη διάρκεια του μακροχρόνιου τεστ η κατανάλωση βρέθηκε στα 6 λτ./100 χλμ.
Οι συνάδελφοί μας από τη Γερμανία, έμειναν έκπληκτοι από το πόσο «γερό» ήταν το Suzuki SX4 S-Cross στη δοκιμή αντοχής. Μεταξύ άλλων εκτίμησαν τις μαζεμένες του διαστάσεις σε συνδυασμό με τους καλούς χώρους, την υπερυψωμένη θέση οδήγησης και την πολύ καλή ορατότητα. Ο μικρός κύκλος στροφής και η ασφαλής οδική του συμπεριφορά σε βρεγμένες συνθήκες (ήταν το 4κίνητο), έτυχαν επίσης θετικής αποδοχής. Το μόνο ουσιαστικό του μειονέκτημα, ήταν ότι το σύστημα πλοήγησης πολλές φορές δεν λειτουργούσε. Κάτι που λύθηκε στο συνεργείο, όπου γνώριζαν για το συγκεκριμένο πρόβλημα.