Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχουν σημειωθεί πολλές αλλαγές και διακυμάνσεις, με ταξινομήσεις που έχουν ξεπεράσει τις 300.000 οχήματα αλλά και ίσα που έχουν βρεθεί πιο πάνω από τις 60.000, με τα ντίζελ να φτάνουν το 70% μετά την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης και τώρα με τα ηλεκτρικά να προσπαθούν να μπουν στην αγορά μέσω της κρατικής επιδότησης. Ανακατατάξεις έχουν υπάρξει και στις κατηγορίες, ειδικά μετά την επικράτηση των SUV.
Ωστόσο, για συνεχόμενα χρόνια ένα μοντέλο έχει παραμείνει ανεπηρέαστο από όλες αυτές τις εξελίξεις και βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση των πωλήσεων, από το 2013 έως σήμερα! Συνολικά όλα αυτά τα χρόνια έως και τον Ιούλιο του 2021 έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους μας 45.566 καινούργια Yaris και έχουν αγαπηθεί από κάθε φύλο και ηλικία. Το πρώτης γενιάς Yaris μπορεί να μην κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των πωλήσεων και να έφτασε μέχρι τη δεύτερη στην κατηγορία του, ωστόσο και αυτό ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές. Παράλληλα και άλλα Toyota έχουν ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα, όπως είναι παραδοσιακά το Corolla (μαζί με το Auris), το Aygo και πιο πρόσφατα το C-HR.
Από το 2013 έως το 2019 οι πωλήσεις του Yaris στη χώρα μας συνεχώς ανέβαιναν, ενώ το 2020 υπήρξε αναμενόμενα μια πτώση, όπως σε όλες τις μάρκες και μοντέλα. Φέτος έχει ήδη φτάσει τα 3.682 οχήματα (Ιαν.-Ιουλ.) και σίγουρα θα περάσει τα 4.531 της περσινής χρονιάς. Στην πρώτη γραμμή του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκονται κυρίως οι εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. 125 PS (από 15.730 ευρώ) και το 1.5 λτ. Hybrid 116 PS, το οποίο αποτελεί το πιο οικονομικό σε τιμή full hybrid μοντέλο που διατίθεται στην αγορά (από 17.460 ευρώ). Πιο οικονομική λύση αποτελεί το 1.000άρι των 72 ίππων, σε τιμές που ξεκινούν από τις 13.770 ευρώ.
Το νέο Yaris δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το προγενέστερο μοντέλο και σε κανένα επίπεδο, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά. Το έντονα ανάγλυφο και καμπύλο αμάξωμά του εκπέμπει δυναμισμό, ενώ μοντέρνο και με σπορτίφ πινελιές είναι το προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό του, με τους ικανοποιητικούς χώρους. Η νέα πλατφόρμα TNGA του χαρίζει πολύ καλό πάτημα στο δρόμο και ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Τα δύο ισχυρότερα μηχανικά σύνολα του ταιριάζουν ιδανικά, με το υβριδικό να έχει και το πλεονέκτημα της πολύ χαμηλής κατανάλωσης.