Όλοι θέλουν την καλή τύχη στη ζωή τους, αλλά δυστυχώς δεν είναι πάντα ο δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα, αφού συμβαίνουν διάφορες αναπάντεχες καταστάσεις. Την τελευταία δεκαετία για παράδειγμα έχουμε ζήσει πολλές δύσκολες συνθήκες, όπως οικονομική κρίση, μνημόνια, capital control και πιο πρόσφατα την πανδημία του Covid-19 και μεγάλες ανατιμήσεις στα πάντα.
Γεγονότα που αναμενόμενα έχουν επηρεάσει και την αυτοκίνηση, η οποία παράλληλα έχει αλλάξει πλεύση και οδηγείται προς τον εξηλεκτρισμό. Από όλα αυτά ένα αυτοκίνητο φαίνεται ότι έχει το «κοκαλάκι της νυχτερίδας», αφού έχει βγει αλώβητο και παραμένει εδώ και μια δεκαετία (2013-2022) στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων στην Ελλάδα. Όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά και στο σύνολο της αγοράς.
Το «τυχερό» αυτό μοντέλο, είναι το best seller Toyota Yaris. Βέβαια δεν βρίσκεται από τύχη σε αυτή τη θέση, αφού σε αυτό έχουν συνδράμει πάρα πολλοί παράγοντες που το έχουν διατηρήσει στην πρωτιά. Καταρχήν, η Toyota και το Yaris αποτελούν δύο δυνατά ονόματα στην Ελλάδα στο χώρο του αυτοκινήτου, λόγω και της παράδοσης στον τομέα της αξιοπιστίας. Παράλληλα, το Yaris ξεχώριζε για την οικονομία του στην αγορά και στη χρήση, όπως και για την πρακτικότητα και ευελιξία του. Βασικά ζητούμενα για τους οδηγούς που κινούνται κατά εκατοντάδες χιλιάδες καθημερινά στις μεγαλουπόλεις.
Πρόσθετα, το Yaris έχει ένα ακόμα βασικό άσο στο μανίκι του. Την υβριδική τεχνολογία. Ήταν και παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του με Full Hybrid σύστημα. Σε συνδυασμό με την άκρως ανταγωνιστική του τιμή που ξεκινά από 19.130 ευρώ το 1.5 Hybrid 116 hp, όταν άλλα συμβατικά και με χειροκίνητο κιβώτιο είναι ακριβότερα, είναι αναμενόμενο να έχει τόση μεγάλη ζήτηση.
Οπότε στην περίπτωση του Yaris ταιριάζει και η φράση «συν Αθηνά και χείρα κίνει», μιας και η Toyota δεν περίμενε μόνο την τύχη, αλλά έχει κάνει και τις απαραίτητες ενέργειες και προσπάθειες.