Μια νέα έρευνα του ACSI (American Customer Satisfaction Index) έφερε στο φως το ποσοστό ικανοποίησης πελατών των αυτοκινητοβιομηχανιών στις Η.Π.Α., το οποίο παρουσιάζεται καθολικά μειωμένο σε σχέση με πέρσι.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έμειναν λιγότερο ικανοποιημένοι κατά 3,7%, με τον μέσο όρο να διαμορφώνεται στο 79/100. Η πτώση αφορά το σύνολο σχεδόν των εταιριών, καθώς μόνο 6 από τις 27 παρουσίασαν βελτίωση συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Για άλλη μια φορά, στην κορυφή βρέθηκε η Lexus με σκορ 84/100, μια ανάσα μπροστά από τη Mercedes (83/100).
Δείτε ακόμα: Οι μάρκες με τις πιο πολλές βλάβες στα ηλεκτρικά
Από την 3η μέχρι την 9η θέση έγινε «μακελειό», καθώς 8 μάρκες ισοβάθμησαν στο 82/100 (Audi, BMW, Honda, Infiniti, Lincoln, Subaru και Volvo). Την μεγαλύτερη βελτίωση σημείωσε η Infiniti, η οποία βελτίωσε τις επιδόσεις της κατά 5%, ενώ Chevrolet και Mercedes ανέβηκαν κατά 1%.
Στην αντίπερα όχθη Nissan και VW αμφότερες έπεσαν κατά 6%, με την Jeep να ακολουθεί στο -5%. Γενικότερα οι Αμερικανοί εκπρόσωποι της FCA δεν τα πήγαν καθόλου καλά, με τις Dodge και Chrysler (74 και 71/100 αντίστοιχα) να καταλαμβάνουν τις δυο τελευταίες θέσεις της κατάταξης.
Διαβάστε επίσης: Ποια είναι τα πιο αξιόπιστα SUV που κυκλοφορούν;
Σημειώνεται πως φέτος οι συμμετέχοντες ανέφεραν πως έμειναν λιγότερο ικανοποιημένοι με τα gadgets και την κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων τους, δείγμα πως ο συνδυασμός ψηφιακής εποχής – SUV/crossover/pick up (οι δημοφιλέστερες κατηγορίες στις Η.Π.Α. δηλαδή) αρχίζει να δείχνει σημάδια κάμψης.