Το κορυφαίο και ταχύτερο MINI όλων των εποχών βρίσκεται προ των πυλών, κυκλοφορώντας πια εντελώς ακουμφλάριστο.
Το επερχόμενο John Cooper Works Grand Prix αποτελεί το πιο ισχυρό, ειδικό και γρήγορο MINI της Ιστορίας. Για να φτάσουν σε αυτό το επίτευγμα οι Άγγλοι (και οι Γερμανοί της BMW), χρειάζεται ο 2λιτρος TwinPower υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας να ενισχυθεί και βελτιωθεί, ώστε να ξεπεράσει το μαγικό φράγμα των 300 ίππων. Ένας αριθμός που συνιστά την αφρόκρεμα της κατηγορίας των hot hatches και τοποθετεί το GP 110 ίππους πάνω από το Cooper S, αλλά και 70 περισσότερους σε σχέση με το τελευταίο JCW.
Ακριβή νούμερα δεν ανακοινώνονται από τους Άγγλους, όμως με δεδομένο το παράδειγμα των νέων JCW Countryman και Clubman, στα οποία το ίδιο μοτέρ αποδίδει 306 ίππους, μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια πως το GP θα βρίσκεται τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα. Δεν αποκλείεται δε να πάει ακόμα ψηλότερα, στην περιοχή των 315-320 ίππων ώστε να έρθει ακόμα πιο κοντά/στα ίσια με το ισχυρότερο μπροστοκίνητο hot hatch: το Honda Civic Type R των 320 ίππων.
Δείτε ακόμα: Το ηλεκτρικό Mini Cooper των 90.000 ευρώ!
Όπως γίνεται αντιληπτό, μια τέτοια αύξηση στην ισχύ δεν μπορεί να μην ακολουθείται από τις αντίστοιχες παρεμβάσεις στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη. Ακόμα δεν έχουν γνωστοποιηθεί, όμως θεωρείται βέβαια η εξέλιξη νέας ανάρτησης, ενώ ενισχύσεις στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το διαφορικό είναι εκ των ουκ άνευ. Σίγουρη είναι η προσήλωση στην αεροδυναμική απόδοση, όπως φαίνεται από το αντίστοιχο πακέτο που απαρτίζει την εξωτερική εμφάνιση του κορυφαίου MINI.
Διαβάστε επίσης: Κλασσικό MINI με ψυχή Honda 360 ίππων (+video)
Οι προσθήκες στα φτερά και τα μαρσπιέ, ο μεγαλύτερος διαχύτης, η επιθετική διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα και η εντυπωσιακή αεροτομή οροφής διπλού επιπέδου, εκτός από το «τουμπανιασμένο» look, συνεισφέρουν τα μέγιστα στην παραγωγή κάθετης δύναμης και την διαχείριση της πρωτόγνωρης -για τα δεδομένα του μοντέλου- ισχύος. Οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας αναφέρουν πως ο χρόνος του προηγούμενου JCW GP (8.23) έγινε παρελθόν με συνοπτικές διαδικασίες, κινούμενο πλέον κάτω από τα 8 λεπτά. Nα σημειώσουμε πως ο απόλυτος γύρος για μπροστοκίνητο παραγωγής, ανήκει στο Renault Megane R.S. Trophy-R και τα 7.40.1 που χρειάστηκε για να γυρίσει τα 21 χιλιόμετρα της «Πράσινης Κόλασης».