Οι παλιές, «σκληροπυρηνικές», βασικές εκδόσεις με τους άβαφους προφυλακτήρες και τις ακάλυπτες σιδερένιες ζάντες, αποτελούν εδώ και αρκετά χρόνια παρελθόν. Εννοείται πως υπάρχουν «γυμνές» εκδόσεις, αλλά όλο το αμάξωμα είναι βαμμένο στο ίδιο χρώμα και τουλάχιστον έχουν τάσια. Τι δουλειά έχει, λοιπόν, το ατόφιο ατσάλι στα «πατούμενα» μιας ολοκαίνουργιας Cadillac Escalade;
Δείτε ακόμα: Σας έχουν λείψει οι απολύτως βασικές εκδόσεις;
Η ναυαρχίδα της φημισμένης αμερικανικής εταιρίας είναι γνωστή και στα μέρη μας, ως κατεξοχήν μέσο μεταφοράς rapper, σταρ του αθλητισμού και celebrities στις Η.Π.Α. Τα τελευταία χρόνια, η General Motors καταβάλλει φιλότιμη προσπάθεια να αποτινάξει την κιτς ρετσινιά, πλασάροντας το αυτοκίνητο ως ομότιμο ανταγωνιστή των Audi Q7, BMW X7, Porsche Cayenne και ούτω καθεξής. Η 5η γενιά λανσαρίστηκε πριν λίγους μήνες, ως η πιο πολυτελής και τεχνολογικά προηγμένη όλων.
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το αυτοκίνητο «κράχτης» στην Ελλάδα;
Με τιμή εκκίνησης τις 75.195 δολάρια για την απλή και 78.915 για την ESV (μακρύ μεταξόνιο), είναι πολύ πιο οικονομική σε σχέση με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Και δεν είναι ότι υστερεί σε σθένος: 6.2 V8 420 ίππων και 623 Nm έχει κάτω από το καπό, μαζί με 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σωρεία ηλεκτρονικών συστημάτων. Μήπως η τιμή κρατιέται τόσο χαμηλά γιατί οι Αμερικανοί είναι «τσίπηδες» στον εξοπλισμό; Η απάντηση για τις σιδερένιες ζάντες είναι ξεκάθαρα αρνητική και συνοδεύεται από πολύ λογική εξήγηση.
Η Escalade που βλέπουμε αγοράστηκε έναντι 102.000 δολαρίων, δίχως να πρόκειται για την ESV. Μιλάμε, δηλαδή, για έξτρα αξίας κοντά στις 30.000. Ένα από αυτά, δεν είναι οι τεράστιες ζάντες των 22 ιντσών, που συγκαταλέγονται στον στάνταρ εξοπλισμό του αμερικανικού «άρματος». Οι τροχοί αυτοί είναι πολύ μεγάλοι για τις ράγες των φορτηγών μεταφοράς, χώρια που εγκυμονεί και ο κίνδυνος να χτυπηθούν στη διαδικασία. Για το λόγο αυτό, όλα τα αυτοκίνητα της GM με ζάντες 22 ιντσών μεταφέρονται πάνω σε ατσάλινους τροχούς 17-19 ιντσών (αναλόγως τα δισκόφρενα). Οι ζάντες αποστέλλονται ξεχωριστά και τοποθετούνται στις κατά τόπους αντιπροσωπείες, με τις σιδερένιες να επιστρέφουν στο εργοστάσιο και να συνεχίζουν τα δρομολόγια.
Δείτε ακόμα: Πάει εκτός δρόμου η Cadillac Escalade; (+video)
To ίδιο ισχύει για την CT5 με τις κραυγαλέες κόκκινες ζάντες, από τις οποίες μάλλον χίλιες φορές καλύτερα οι κατάμαυρες σιδερένιες…