Τα SUV οχήματα ανεξαρτήτως κατηγορίας, από τα μικρότερα έως τα μεγάλα και πολυτελή έχουν κατακλύσει την αγορά αυτοκινήτου και πλέον κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει αρκετούς εκπροσώπους. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός και κάθε εταιρεία εξελίσσει ολοένα και περισσότερα μοντέλα για να καλύψει τυχόν κενά στην γκάμα της, αφήνοντας στην άκρη ή ακόμα και διαγράφοντας από τη λίστα τους αυτοκίνητα που άλλοτε ήταν best sellers.
Δείτε ακόμη: Η Skoda έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των οδηγών
Ωστόσο, φαίνεται ότι το ρεύμα των SUV δεν το ακολουθούν οι millennials ή αλλιώς η «τα παιδιά της χιλιετίας», δηλαδή αυτοί που γεννήθηκαν κυρίως τη δεκαετία του ’80 και ενηλικιώθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Σύμφωνα με έρευνα που έκανε το πρακτορείο ασφαλειών QuoteWizard με έδρα στο Σιάτλ των Η.Π.Α., η γενιά των millennials έχει προτιμήσει τα σεντάν αυτοκίνητα. Άτομα ηλικίας 22-37 ετών έκαναν αιτήσεις ασφαλιστηρίων για σεντάν και μάλιστα οι περισσότεροι δήλωσαν ότι οδηγούν το Honda Accord, το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στις Η.Π.Α. (1,7 εκ. Accord έχουν πωληθεί την τελευταία 5ετία).
Σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα της έρευνας της QuoteWizard από το top 10 των μοντέλων που καταγράφηκαν οι αιτήσεις ασφάλισης, μόνο τα δύο δεν ήταν σεντάν. Συγκεκριμένα στη 2η θέση βρέθηκε το Nissan Altima, στην 3η το Honda Civic, στην 4η το Toyota Camry, στην 5η το Hyundai Sonata, στην 6η το Chevrolet Impala, στην 7η το Ford F-150, στην 8η το Toyota Corolla, στην 9η το Ford Focus και στη 10η το Jeep Grand Cherokee.
Μία από τις εξηγήσεις που δίνει η QuoteWizard, είναι ότι οι millennials οδηγούν σεντάν γιατί δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα πιο ακριβά SUV, ενώ έχουν μετακομίσει σε μεγαλύτερες πόλεις, όπου τα SUV και ειδικά τα μεγάλα και βενζινοβόρα αμερικάνικα μοντέλα είναι ακατάλληλα.
Δείτε ακόμη: Γιατί τα πίσω φώτα των οχημάτων είναι κόκκινα;
Δεν είναι όμως μόνο η έρευνα της QuoteWizard που δείχνει την τάση στην επιστροφή των αγοραστών στα σεντάν (για την αγορά των Η.Π.Α.), αφού κάτι τέτοιο είχε υποστηρίξει και η Nissan πριν από λίγους μήνες στην παρουσίαση του νέου Altima.
Σύμφωνα με τον Bruce Pillard, μάρκετινγκ μάνατζερ του νέου Nissan Altima, η έρευνα της ιαπωνικής μάρκας έδειξε πως οι νέοι δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να οδηγούν ότι και οι γονείς τους. Αυτό σημαίνει πως σε μερικά χρόνια από τώρα, όταν δηλαδή η νέα γενιά αποκτήσει αγοραστική δύναμη, δεν θα αγοράζει σε καμία περίπτωση SUV γιατί θα θέλει κάτι διαφορετικό, από αυτό με το οποίο μεγάλωσε. Εξάλλου το μεγαλύτερο αμάξωμά τους, που συνεπάγεται χειρότερη αεροδυναμική και το μεγαλύτερο βάρος τους είναι εχθροί της κατανάλωσης και των εκπομπών. Κάτι που σίγουρα θα προβληματίσει στο μέλλον τους κατασκευαστές.
Δείτε ακόμη: Πήρε αποζημίωση 152 εκατομμυρίων για τροχαίο ατύχημα!