Αν ζείτε ή δουλεύετε σε περιοχές όπως η Κυψέλη, το κέντρο της Αθήνας ή ο Πειραιάς, το άκουσμα και μόνο της λέξης «παρκάρισμα» φέρνει ταχυπαλμία και αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Ακόμα και αυτά τα μέρη, ωστόσο, φαντάζουν σαν απέραντα πάρκινγκ μπροστά στην Σαγκάη.
Δείτε ακόμα: BMW για πελώρια «νεφρά»: «Στους Κινέζους αρέσουν»
Η κινεζική μητρόπολη έχει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα υπερφόρτωσης δρόμων παγκοσμίως, έχοντας κοντά στα 4 εκατομμύρια οχήματα να κυκλοφορούν. Οι τοπικές αρχές δε έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο, ώστε δίνουν πινακίδες κυκλοφορίας με κλήρωση προκειμένου να προτάξουν αντικίνητρα για την αγορά νέου αυτοκινήτου! Βάσει στατιστικής, αντιστοιχούν μόλις 1,79 εκατομμύρια θέσεις στάθμευσης για τον ανωτέρω αριθμό οχημάτων. Ήτοι λιγότερο από τις μισές. Κάτι που σημαίνει ότι αν βρεις θέση στην Σαγκάη, παρκάρεις ακόμα κι αν είναι δίπλα από βόμβα. Σωστά;
Διαβάστε επίσης: Πολυτελές Opel Insignia με νέο μοτέρ 1.3 λτ. για την Κίνα
Απολύτως λάθος! Έρευνες και υλικό από τις κάμερες κυκλοφορίας, αποδεικνύουν πως οι Κινέζοι έχουν πάρει από φόβο τα μοντέλα της Tesla και αποφεύγουν να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους δίπλα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα πρόσφατα περιστατικά με τις εκρήξεις στα αυτοκίνητα της αμερικανικής φίρμας -με το πιο εντυπωσιακό να λαμβάνει χώρα σε υπόγειο πάρκινγκ της Σαγκάη– προφανώς έχουν παίξει τον ρόλο τους. Στο εν λόγω περιστατικό, μάλιστα, καταστράφηκαν 15 αυτοκίνητα ολοσχερώς, ενώ η Πυροσβεστική χρειάστηκε να πλημμυρίσει 2 επίπεδα στο υπόγειο πάρκινγκ για να καταπνίξουν τις φλόγες και να περιορίσουν τις πιθανότητες αναζωπύρωσης (λόγω των μπαταριών τους, τα ηλεκτρικά οχήματα καίνε ακόμα κι όταν δεν υπάρχουν φλόγες, με την αναζωπύρωση να ελλοχεύει ακόμα και ώρες μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς).