Η «τάξη» των SUV έχει σίγουρα τους πιο καλούς «μαθητές», αφού μέσα σε λίγα χρόνια κατάφεραν να αναρριχηθούν ψηλά και να βρεθούν στη πρώτη θέση της προτίμησης των αγοραστών στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη. Τον περασμένο Αύγουστο το μερίδιο αγοράς όλων των SUV (μικρών, μικρομεσαίων, μεσαίων κ.λπ.) έφτασε το εντυπωσιακό 50,2% (έναντι 40,6% τον περσινό Αύγουστο). Το πρώτο 8μηνο τα SUV έχουν αγγίζει το 46%, που σημαίνει ότι σχεδόν το 1 στα 2 αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ελλάδα είναι SUV.
Ποιο όμως έχει πάρει «άριστα 20» από τους καταναλωτές, οι οποίοι το έχουν φέρει στην πρώτη θέση των πωλήσεων; Ο πιο καλός ο μαθητής, είναι το νέο Peugeot 2008, μιας και είναι καλά… διαβασμένο σε όλους τους τομείς και αποτελεί μια πληρέστατη πρόταση στα μικρά SUV, καλύπτοντας όμως και όσους κοιτούν τα μικρομεσαία SUV.
Ο πρωταθλητής των πωλήσεων των SUV στην Ελλάδα, το 2008 προσφέρεται σε μια ευρεία γκάμα εκδόσεων και κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και αμιγώς ηλεκτρικό. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 20.800 ευρώ και διαμορφώνονται ως εξής:
- 1.2 PureTech 100: από 20.800 ευρώ
- 1.2 PureTech 130: από 22.500 ευρώ
- 1.2 PureTech 155 EAT8 GT: από 35.900 ευρώ
- 1.5 BlueHDi 110: από 22.100 ευρώ
- 1.5 BlueHDi 130 EAT8: από 31.800 ευρώ
- e-2008 136 PS: από 36.900 ευρώ
Το πρώτο στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον στο 2008, δεν είναι άλλο από τον πολύ ελκυστικό και δυναμικό του σχεδιασμό. Τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω με τις «νυχιές» λιονταριού, οι έντονες ακμές και ανάγλυφες επιφάνειες, συνθέτουν ένα αμάξωμα που θυμίζει γλυπτό! Παράλληλα με μήκος που φτάνει τα 4,3 μέτρα βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας των B-SUV, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο και σε χώρους. Η εντυπωσιακής αισθητικής και με premium «αέρα» καμπίνα του γαλλικού SUV είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς καμία παραχώρηση τέσσερις ενήλικους επιβάτες και πολλές αποσκευές (434 λτ. με κιτ επισκευής ελαστικού).
Πέρα από χάρμα οφθαλμών, το 2008 είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι και να το οδηγείς, ανεξαρτήτως κινητήρα. Το μικρό SUV της Peugeot δίνει την αίσθηση ενός καλοστημένου κλασικού 5θυρου χάτσμπακ και όχι ενός «ημίψηλου» αυτοκινήτου. Το στιβαρό πλαίσιο και οι πολύ καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν ένα ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Το 2008 φιλτράρει με μαεστρία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ παράλληλα δεν αφήνει το αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Εκεί ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως την απόδοση των κινητήρων και να το πιέσει παραπάνω, δίχως το αυτοκίνητο να τον τρομάξει ή να τον φέρει σε δύσκολη θέση, αφού όλα εξελίσσονται προοδευτικά και ελεγχόμενα.