Το Nissan Z Proto παρουσιάστηκε, γέμισε τους φαν των πισωκίνητων κουπέ ευτυχία, αποκλείστηκε από τις ευρωπαϊκές αγορές και περιμένει καρτερικά την έκδοση παραγωγής, ώστε να συνεχίσει την 50χρονη παράδοση των Z. Μια παράδοση που χτίστηκε πάνω στη σχέση με τον οδηγό και τις συγκινήσεις που μπορούσαν να του προσφέρουν τα πισωκίνητα κουπέ από τη Γιοκοχάμα.
Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Προϊόντος του Z Proto, Hiroshi Tamura, το 10ο μοντέλο με το σημάδι του Ζορό θα είναι το ιδανικό driver’s car: «Πρόθεση μου για το Z είναι να προσφέρει ισορροπία μεταξύ εμφάνισης, δύναμης και τεχνολογίας, όλα εύκολα προσβάσιμα για τον οδηγό. Θέλω οι πελάτες να χαμογελούν όταν οδηγούν το αυτοκίνητο, να το απολαμβάνουν. Να νιώθουν σαν να χορεύουν μαζί του. Το επόμενο Z θα διατηρήσει το πνεύμα των σπορ Nissan ζωντανό και ελπίζω να δημιουργήσει τέτοιες στιγμές, ώστε να μείνει στην Ιστορία ως άξιος συνεχιστής της παράδοσης, αλλά και ιδανικός διάδοχος του 370Z.»
Δείτε ακόμα: Nissan 350Z Nismo για σπάνιες ιαπωνικές στιγμές
Ο Tamura είχε το ίδιο πόστο στην εξέλιξη του προηγούμενου Z, οπότε είναι ο καθ’ ύλη αρμόδιος να μιλάει. Αν δες σας φτάνουν αυτά τα διαπιστευτήρια, να αναφέρουμε πως ο Ιάπωνας είναι Υπεύθυνος Προϊόντος και στο GT-R, από το 2006!
Διαβάστε επίσης: Τι γνωρίζουμε για το επόμενο Nissan GT-R
To 400Z, όπως είναι η πιθανότερη ονομασία του, φιλοξενεί κάτω από το μακρύ και χαμηλό καπό έναν V6 twin turbo κινητήρα αγνώστων λοιπών χαρακτηριστικών (για 3λιτρο τουλάχιστον 350 ίππων κάνουν λόγο οι πληροφορίες), ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο για να τροφοδοτήσει τους πίσω τροχούς. Για τις αγορές που θα έχουν τη χαρά να το υποδεχτούν, η Nissan θα προσφέρει και την επιλογή αυτόματης μετάδοσης, ενώ θεωρείται σχεδόν σίγουρη η εξέλιξη κορυφαίας έκδοσης Nismo.