Προς μεγάλη χαρά όλων, η Nissan επισημοποίησε τη συνέχιση της κληρονομιάς των μοντέλων Z, δείχνοντάς μας το επόμενο κεφάλαιο μιας ιστορίας που άνοιξε το 1969, με την παρουσίαση του εμβληματικού Datsun 240Z. Το αυτοκίνητο που κατάφερε να συναγωνιστεί σε δημοτικότητα το αρχέγονο Z, δεν είναι άλλο από το 350Z.
Μπορεί τα 280ZX και 300ZX να είναι εξαίρετες κατασκευές, όπως και το σημερινό 370Z, όμως ήταν το 350Z που κατ’ ουσία επανέφερε την αύρα του 240Z. Από το 2002 που εμφανίστηκε, μέχρι το 2009 και την αντικατάσταση από το 370Z, το 350άρι πρωταγωνίστησε στο «Tokyo Drift», έγινε σημαία των πρωταθλημάτων drift και κατέκτησε το αγοραστικό κοινό. Ακόμα και στη χώρα μας, τα 3.498 κ.εκ. του ατμοσφαιρικού V6 ήταν αρκετά τυχερά ώστε να συμπέσουν με την κατάργηση των τεκμηρίων, καθιστώντας το ιαπωνικό sportscar δημοφιλέστατη επιλογή -δεδομένης της κατηγορίας- στην Ελλάδα.
Δείτε ακόμα: Επίσημη πρώτη για το Nissan GT-R του 1 εκατομμυρίου!
Nismo 350Z, ωστόσο, δεν είδαμε στην Ελλάδα. Για την ακρίβεια ούτε στην Ευρώπη, πέρα από μεμονωμένες περιπτώσεις. 3.104 κομμάτια διατέθηκαν, η συντριπτική πλειοψηφία των οποία στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Μην μπερδεύεστε με πολλά αυτοκίνητα που φέρουν το εμφανισιακό πακέτο Nismo. Το κανονικό 350Z με τη φροντίδα του αγωνιστικού τμήματος της Nissan, έχει πολλές διαφορές. Ιδίως εμφανισιακά.
Το αεροδυναμικό πακέτο αποτελείται από τον διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα και έντονο, κυματοειδές splitter, πλαϊνές ποδιές και πίσω προφυλακτήρα με μεγαλύτερο διαχύτη, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η αεροτομή στο πίσω μέρος. Οι τροχοί της Ray’s είναι 245/40R18 μπροστά και 265/35R19 πίσω, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE050A. Επίσης, η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη από την Yamaha, σε μια από τις σπάνιες παρεμβάσεις των «δίτροχων» Γιαπωνέζων σε στήσιμο αυτοκινήτου, καθώς οι περισσότερες «guest» εμφανίσεις τους αφορούν μοτέρ (όπως τον V10 του Lexus LFA).
Διαβάστε επίσης: Ετοιμάζεται Nissan Navara 1.000 ίππων με μοτέρ GT-R!
Το συγκεκριμένο έχει διανύσει 53.108 χλμ. και είναι άψογα συντηρημένο, έχοντας περάσει όλα τα σέρβις από εξουσιοδοτημένο συνεργείο Nissan. Η απόδοση του VQ35HR, που διαδέχθηκε τον VQ35DE στο facelift του 2007, είναι στα ίδια επίπεδα με των υπολοίπων 350Z: 313 ίπποι στις 6.800 σ.α.λ. και 368 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ., που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,2 δλ., τα 200 χλμ./ώρα σε 19,7 δλ. και το 400άρι σε 13, 5 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα. Η τιμή για όλα αυτά; 19.500 δολάρια ή 17.533 ευρώ.