H Isuzu είναι χρόνια γνωστή και δημοφιλής για το pickup μοντέλο της D-MAX, το οποίο πριν από ένα χρόνο παρουσιάστηκε στη νέα του γενιά. Το ελαφρύ ημιφορτηγό τις ιαπωνικής μάρκας παράγεται στην Ταϊλάνδη, όπου και παρουσιάστηκε το νέο SUV MU-X. Αυτό βασίζεται στο D-MAX, όμως πρόκειται για μια αμιγώς επιβατική έκδοση με πολυτελή στοιχεία, αλλά και υψηλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Δείτε ακόμα: «Θηρίο» το νέο Mazda BT-50 (+video)
Εξωτερικά το Isuzu MU-X θυμίζει στο εμπρός τμήμα του αμαξώματός του το συγγενικό D-MAX, όμως είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, με νέα μάσκα, φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα. Από τη μέση και πίσω διαφοροποιείται πλήρως αφού δεν έχει καρότσα, αλλά μια κανονική και με όλες τις ανέσεις καμπίνα επιβατών, για μεταφορά έως 7 ατόμων. Το εσωτερικό είναι σχεδόν ίδιο με του D-MAX και σίγουρα δεν θυμίζει καθόλου επαγγελματικό όχημα, αλλά ένα σύγχρονο SUV εξοπλισμένο με τα πάντα. Οι αυξημένες εξωτερικές του διαστάσεις βοηθούν στους άνετους χώρους, αφού το MU-X έχει μήκος 4.850 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.875 χλστ. και μεταξόνιο 2.855 χλστ.
Για την κίνηση του Isuzu MU-X υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Στη βάση τοποθετείται ο 1.9 λτ. ισχύος 150 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και με ροπή 350 Nm στις 1.800-2.600 σ.α.λ., συνδυασμένος με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Πιο πάνω βρίσκεται ο 3.0 λτ. 4κύλινδρος των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και με ροπή 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ., με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το βάρος του μεγάλου SUV ξεκινάει από τα 1.950 κιλά και φτάνει έως τα 2.165 κιλά.
Δείτε ακόμα: Πιο γρήγορο από ποτέ το νέο Toyota Hilux
Το πλαίσιο τύπου σκάλας έχει δεχτεί επιπλέον ενισχύσεις για αύξηση της ακαμψίας, ενώ και οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδα εμπρός και τον άκαμπτο πίσω άξονα με τα 5 σημεία στήριξης έχει αναθεωρηθεί. Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του paddles στο τιμόνι για αλλαγές των ταχυτήτων, σύστημα ελέγχου κατάβασης και επιλογές πίσω κίνησης (2H), τετρακίνησης (4H) και κοντών σχέσεων (4L). Πρόσθετα περιλαμβάνει δύο τύπους για το TCS, το normal mode και το rough terrain mode για βελτίωση της πρόσφυσης, ειδικά σε ολισθηρούς δρόμους.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας, ελέγχου των τυφλών σημείων, προσαρμοζόμενο cruise control, έλεγχος κυκλοφορίας κατά την όπισθεν και πολλά ακόμη.
Δείτε ακόμα: Ταχύτερο από M235i το Mitsubishi L200 στον τάρανδο!