Με αφορμή τη συμμετοχή της στην 101η Έκθεση Αυτοκινήτου Βρυξελλών που θα λάβει χώρα από τις 10 έως και τις 19 Ιανουαρίου, η Leapmotor παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ευρώπη την τεχνολογία REEV (Range Extender Electric Vehicle). Η πρώτη της εφαρμογή γίνεται στο C10, το μεσαίας κατηγορίας SUV της μάρκας που έχει μήκος 4,74 μέτρα, συνδυάζοντας τα οφέλη της ηλεκτρικής και της θερμικής τεχνολογίας, μέσω μιας υβριδικής πρότασης που καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Το Leapmotor C10 REEV διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 215 HP αλλά κι έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. Ο ηλεκτρικός τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 28,4 kWh και είναι εκείνος που κινεί το αυτοκίνητο. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 145 χλμ., ωστόσο όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν και ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται και αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας για την μπαταρία.
Με τον τρόπο αυτό το C10 REEV μπορεί να καλύψει πάνω από 950 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί κανενός είδους ανεφοδιασμό. Η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι μόλις 0,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 10 γρ./χλμ., ενώ δεν αλλοιώνεται καθόλου η αθόρυβη και ιδιαίτερα ποιοτική κύλιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για την αμιγώς ηλεκτρική χρήση, το C10 REEV υποστηρίζει ασφαλώς και φόρτιση μέσω εναλλασσόμενου (AC) ή συνεχούς (DC) ρεύματος, με τη δεύτερη περίπτωση να αναπληρώνει τη μισή χωρητικότητα της μπαταρίας σε μόλις 18 λεπτά της ώρας.
Το C10 REEV αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για την περαιτέρω ενίσχυση της Leapmotor στην αγορά της Ευρώπης, ως μια επιλογή με δεδομένα κορυφαίο δείκτη value for money και μηδενικό άγχος αυτονομίας. Κομμένο και ραμμένο για εκείνους που εκτιμούν τα οφέλη της αμιγούς ηλεκτροκίνησης μα δεν θέλουν κανένα περιορισμό στην αυτονομία, το νέο μοντέλο της Leapmotor είναι ιδανικό τόσο για την καθημερινή χρήση στην πόλη όσο και για μακρινά ταξίδια. Ο άσσος στο μανίκι που ονομάζεται REEV επισφραγίζει τη δέσμευση της μάρκας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την καθαρή μετακίνηση, ικανοποιώντας ακόμα και τις πλέον αντιφατικές ανάγκες των πελατών.