Ο περισσότερος κόσμος για να παραγγείλει το νέο του αυτοκίνητο και να καταλήξει σε αυτό, θα πρέπει πρώτα να το δει από κοντά σε μια Έκθεση ή και να το οδηγήσει. Πριν συμβεί αυτό θα έχει μάθει για τις τιμές του και θα κάνει τις όποιες συγκρίσεις με ανταγωνιστικά μοντέλα. Στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση για το νέο αυτό μοντέλο «θαύμα» δεν έχει συμβεί τίποτε από αυτά, ωστόσο έχει καταφέρει να πετύχει πάνω από 75.000 κρατήσεις!
Το νέο Renault 5 σήμανε την έναρξη μιας νέας Γαλλικής Επανάστασης, της «RENAULUTIONARY (εκ του «Renault» και «revolution»)» και έχει ήδη σημειώσει τόσο μεγάλη επιτυχία, που ούτε οι ίδιοι οι ιθύνοντες της Renault δεν θα το περίμεναν. Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές πουθενά, αλλά ούτε έχει εμφανιστεί σε κάποια Έκθεση της Renault, το νέο «5άρι» οδεύει προς ολοταχώς για τις 100.000 παραγγελίες. Βέβαια η μεγαλύτερη πρόκληση τώρα για τη γαλλική φίρμα θα είναι το πώς θα μπορέσει να καλύψει όλη αυτή τη ζήτηση στο συντομότερο χρονικό διάστημα. Ένα μήνα μόλις μετά το ντεμπούτο του (τέλη Φεβρουαρίου 2024) έφτασε τις 50.000 παραγγελίες, μόνο από τις φωτογραφίες του μοντέλου. Λέγεται, ότι στη χώρα καταγωγής και παραγωγής του θα εκκινεί γύρω στις 25.000 ευρώ, χωρίς κάποια ενίσχυση από κρατική επιδότηση.
Η αλήθεια είναι ότι το νέο Renault 5 είναι ακαταμάχητο σχεδιαστικά και οι δημιουργοί του κατάφεραν να συνδυάζουν ιδανικά το παλιό με το μοντέρνο, εξωτερικά και στο εσωτερικό. Από πλευράς διαστάσεων με μήκος 3,92 μέτρα είναι λίγο μικρότερο από το νέο Clio (4,05 μ.), ενώ έχει πλάτος 1,77 μ., ύψος 1,5 μ. και μεταξόνιο 2,54 μ. Επίσης στάνταρ από τις αρχικές εκδόσεις θα είναι οι τροχοί διαμέτρου 18 ιντσών. Στο εσωτερικό συνεχίζεται η ρετρομοντέρνα οπτική, χωρίς να την «αλλοιώνουν» ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ή 10 ιντσών σε 5 διαφορετικές επιλογές layout, ούτε και η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών. Επίσης, θα προσφέρονται συνολικά 128 διαφορετικοί συνδυασμοί χρωμάτων και επενδύσεων, προκειμένου κάθε αγοραστής να το διαμορφώνει όπως θέλει.
Το νέο R5 θα είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος και 2 επιλογές μπαταρίας. Ο τοποθετημένος εμπρός κινητήρας ξεκινά από τους 95 ίππους και 215 Nm, προχωρά στα 120 PS/225 Nm και καταλήγει στα 150 άλογα και 245 Nm. Η Renault ανακοινώνει επιδόσεις μόνο για την κορυφαία έκδοση, με 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8,0 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε κάτω από 7,0 δλ. και τελική (ηλεκτρονικά περιορισμένη) στα 150 χλμ./ώρα. Από πλευράς μπαταριών εφοδιάζεται με μια 40 kWh και μια 52 kWh για μέγιστη αυτονομία 300 χλμ. και 400 χλμ. αντίστοιχα.