Γυρνώντας τον χρόνο πίσω μία 15ετία, σίγουρα ήμασταν όλοι πολύ διαφορετικοί άνθρωποι. Ένας είναι ο κοινός παρανομαστής όλων μας όμως σε όλα αυτά τα χρόνια, εφόσον βρισκόμαστε σε αυτή τη σελίδα και διαβάζουμε αυτό το θέμα. Η αγάπη μας για το αυτοκίνητο. Και σίγουρα τα αυτοκινητικά μας όνειρα του τότε, πλέον έχουν δώσει τη σκυτάλη σε νεότερα, παραμένουν όμως απωθημένα. Όντας μάλιστα πολύ πιο φθηνά λόγω της απαξίωσης της τιμής τους είναι και πιο προσιτά στην αγορά τους.
Δείτε ακόμη: Σε ποιες χώρες πάνε τα μεταχειρισμένα diesel της Γερμανίας;
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και εύκολα στην συντήρησή τους, όμως… μιλάμε για τετράτροχα όνειρα και αυτό συνεπάγεται πως αξίζει να κάνουμε κάποιες θυσίες για αυτά. Τι θα έλεγες λοιπόν να αγόραζες εκείνο το roadster ή το σπορ τετρακίνητο ή το κουπέ που πριν από 10/15 χρόνια ήταν το όνειρό σου και πλέον αντί για μια περιουσία κοστίζει λίγο πολύ 8.000 ευρώ;
Ψάχνοντας τις τιμές των μεταχειρισμένων λοιπόν και εμείς ξαφνιαστήκαμε όταν είδαμε αυτοκίνητα που κάποτε είχαν 60.000 ή και 70.000 ευρώ πλέον να κοστίζουν 8.000 ευρώ. Σύμφωνοι… η χαμηλή ζήτηση, το τεκμήριο και το κόστος συντήρησης είναι υψηλό αλλά το κόστος κτήσης έχει πέσει όσο πιο χαμηλά γίνεται. Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα τετράτροχα όνειρα του κάποτε που πλέον είναι πιο προσιτά από ποτέ.
Honda S2000: Το ιαπωνικό roadster έχει αρχίσει και παίρνει τα πάνω του σε τιμή και όχι άδικα αφού πλέον έχουν μείνει λίγα στην αγορά και τα… πολύ καλά είναι ακόμη λιγότερα. Οι τιμές στην αγορά μεταχειρισμένων ξεκινούν από τα 8.000 ευρώ περίπου αλλά θέλει πολύ ψάξιμο… και γερό πορτοφόλι για τα τέλη κυκλοφορίας.
Mazda RX8: Δεν ήταν ποτέ τόσο ακριβό όσο ένα Honda S2000 αλλά σίγουρα είναι πιο πρακτικό και χωρίς τα τέλη κυκλοφορίας του πρώτου. Πλέον, οι τιμές είναι εξευτελιστικές για τέτοιο αυτοκίνητο καθώς βρίσκεις και με 5.000 ευρώ.
BMW Z4: Το γερμανικό μοντέλο είναι ακόμη και σήμερα όμορφο και σίγουρα σύγχρονο αυτοκίνητο μηχανικά και οδηγικά. Δεν τα δείχνει τα χρόνια του, δείχνει όμως τα δόντια του στα τέλη κυκλοφορίας καθώς τα πολλά κυβικά του (3.000 κ.εκ.) μπορεί να έχουν ρίξει την τιμή του, όχι όμως και τις απαιτήσεις του… κράτους.
Porsche Boxster: Ποιος δεν θα ήθελε να κυκλοφορεί με μία Porsche; Πλέον, μπορείς να έχεις πολλές επιλογές στα 8.000 ευρώ. Παρόλα αυτά τα 2.5 λίτρα προβληματίζουν κάποιον που θέλει να συμβιώσει μαζί της στην χώρα μας. Φυσικά όποιος θέλει κάτι πιο πρακτικό, μπορεί να βρει σε αυτά τα λεφτά Cayenne!
Subaru Impreza WRX STi: Κάποτε ήταν όνειρο και όργωνε τους χωματόδρομους της χώρας μας στα ράλι. Πλέον, σε αυτά τα χρήματα έχει αρκετές επιλογές. Στα συν του ότι μπορεί να αποτελέσει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, αφού δεν του λείπουν οι χώροι ή το πορτμπαγκάζ. Στα πλην του η τσιμπημένη κατανάλωση καυσίμου που ανεβάζει το κόστος χρήσης.
Audi S3: Το πρώτης γενιάς Audi S3 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο το οποίο έχει πολλά άλογα και τετρακίνηση. Μάλιστα ξεφεύγει από τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας χάρη στο μοτέρ των 1.8 λτ. που δύσκολα όμως θα τον βρείτε «εργοστασιακό».
Alfa Romeo Brera: Πανέμορφη και πλέον αρκετά φθηνή, καθώς στα 8.000 ευρώ περίπου έχεις επιλογές. Εκεί που δεν έχει επιλογή είναι τα πολλά κυβικά, που σίγουρα θα σε κάνουν να σκεφτείς την απόκτησή της διπλά και τριπλά.
Διαβάστε επίσης: Πώς να ελέγξετε εάν το μεταχειρισμένο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα
Αυτά είναι μερικά από τα αυτοκίνητα που κάποτε ήταν όνειρό μας και πλέον μπορούμε εύκολα ή δύσκολα να τα κάνουμε δικά μας. Εσείς ποιο από αυτά θα αγοράζατε ή ποιο εκτός από αυτά ήταν όνειρό σας κάποτε και σήμερα μπορεί να γίνει δικό σας;