Η Audi ανακοίνωσε ότι προέβη σε σημαντικές βελτιώσεις του λογισμικού, των μπαταριών, αλλά και στο σύστημα πέδησης του πολυτελούς ηλεκτρικού μοντέλου, αυξάνοντας έτσι την συνολική αυτονομία του κατά 25 χλμ., στην έκδοση 55 quattro!
Στο σύνολο λοιπόν, ο οδηγός του Audi e-tron θα μπορεί να κινηθεί για 436 χλμ. (από 411 χλμ. αυτονομίας πριν τις βελτιώσεις) με μια πλήρη φόρτιση.
Δείτε ακόμα: Το Audi RS 6 «εκτοξεύεται» στο 0-100 χλμ./ώρα (+video)
Όπως ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία, η αυξημένη αυτονομία αποδίδεται τόσο στην αναβάθμιση του λογισμικού διαχείρισης της ενέργειας όσο και λόγω της μείωσης των απωλειών αυτής κατά την πέδηση, με τη χρήση νέου τύπου φρένου. Εξίσου σημαντική όμως είναι η αλλαγή του ρόλου του εμπρός ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος σχεδόν απενεργοποιείται υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης, με την κίνηση στο e-tron να δίνει μόνο ο πίσω. Βέβαια αν ο οδηγός πατήσει δυνατά το πεντάλ του γκαζιού, τότε ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας, επανενεργοποιείται άμεσα! Σύμφωνα με την Audi, βελτιώθηκε και η απόδοση του συστήματος ψύξης των μπαταριών, που αποτελείται από τέσσερα κυκλώματα, ανεξάρτητα μεταξύ τους.
Διαβάστε επίσης: Νέα Audi A4 και Α5 g-tron με φυσικό αέριο
Τέλος, το e-tron θα διατίθεται και σε έκδοση S-line με τροχούς 20 ίντσων και ένα πιο σπορτίφ αεροδυναμικό bodykit. Η έκδοση αυτή αφορά και το «55 quattro» και το «50 quattro».