Mazda RX-7 με 764 χλμ. ψάχνει ματσωμένους

Σχεδόν τριάντα χρόνια πέρασαν από τότε που έκανε την εμφάνισή του το τρίτης γενιάς Mazda RX-7 (το 1992), ωστόσο δεν λέει να «γεράσει» ποτέ. Ο σχεδιασμός του έντονα μυώδους και διαχρονικού του αμαξώματος, εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα, προκαλώντας θαυμασμό στους πανταχού φίλους της αυτοκίνησης.

Βέβαια, μετά από τόσα έτη, είναι σίγουρο ότι ελάχιστα από τα 68.589 RX-7 FD3S που κατασκευάστηκαν έως το 2002 θα έχουν μείνει ακέραια, ή έστω εργοστασιακά. Όμως αυτό που βλέπετε, πιθανώς να μην έχει όμοιό του σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με την αγγελία, πρόκειται για το πρώτο RX-7 που εξήχθη στις Η.Π.Α. (Καλιφόρνια), τον Απρίλιο του 1992. Αμέσως μετά την αγορά, το θρυλικό ιαπωνικό κουπέ μεταφέρθηκε στην Ευρώπη σε συλλέκτη και χρησιμοποιήθηκε απολύτως ελάχιστα. Το οδόμετρό του έχει γράψει μόνο 475 μίλια (764 χλμ.) και ουσιαστικά είναι καινούργιο.

Άλλωστε αυτό διακρίνεται και από τις φωτογραφίες που δείχνουν το αμάξωμα, αλλά κυρίως το αχρησιμοποίητο εσωτερικό του. Προφανώς βρισκόταν κλεισμένο σε γκαράζ και ίσως σε ιδανικές συνθήκες, αφού δεν φαίνεται να έχει την παραμικρή φθορά.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο twinturbo Wankel των 1.308 κ.εκ. είχε ισχύ 239 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 294 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων επιτάχυνε το βάρους 1.280 κιλών RX-7 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζονταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Όποιος λοιπόν θελήσει να κάνει δικό του αυτό το μοναδικό κομμάτι, θα πρέπει να βάλει αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη, ή αλλιώς οι 129.000 ευρώ που ζητούνται να είναι για αυτόν «ψίχουλα».

Get it on Google Play Download on the App Store