Η Alfa Romeo βρίσκεται σε φάση ανασύνταξης, καθώς μετά την συγχώνευση PSA-FCA τα πλάνα για αμιγώς σπορ μοντέλα μπαίνουν στην άκρη και τη θέση τους παίρνουν αντίστοιχα για crossover. Κάτι που σημαίνει πως οι Giulia QV και Veloce θα παραμείνουν χωρίς «Cuore Sportivo» αντίστοιχο για το εγγύς μέλλον. Οπότε τα μεταχειρισμένα, αποτελούν μονόδρομο.
Δείτε ακόμα: Πόσο πωλήθηκε μια Alfa Romeo Milano Verde;
Για να είμαστε ακριβείς, αντίστοιχο της 156 GTA ούτως ή άλλως δύσκολα θα υπάρξει. Και αυτό, λόγω του ανεπανάληπτου 3.2 V6 «Busso» που ήταν πρωταγωνιστής της όλης ύπαρξης. Ο θρυλικός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 3.179 κ.εκ., που άφησε εποχή με την αλησμόνητη μελωδία του, έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να συνιστά μέλος της μιλανέζικης γκάμας. Ποια καλύτερη εναλλακτική, από μια 156 Gran Turismo Alleggerita. Το προτελευταίο μοντέλο που φόρεσε τα τρία μυθικά γράμματα (τελευταία η αντίστοιχη 147), ήταν ταυτόχρονα το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που ανέβασε τον πήχη για τα μπροστοκίνητα. Σε μια εποχή όπου οι εμπρός τροχοί μετέφεραν στην καλύτερη λίγο πάνω από 200 άλογα, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να στρίψουν, οι Ιταλοί έφτασαν στα 250 στις 6.200 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ., πάντα συνοδεία των «φωνητικών» του Busso.
Οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές για τα μέτρα του 2002, όταν και παρουσιάστηκε η 156 GTA, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,3 δλ. (για την χειροκίνητη 6τάχυτη) και την τελική να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη είναι λίγο πιο πρόσφατη, του 2005, και έχει γράψει μόλις 15.000 χλμ. Βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, ούσα και φυλασσόμενη σε γκαράζ, έχοντας εξάτμιση της ΚΑΤ και φίλτρο της K&N. Ο ιδιοκτήτης δηλώνει πως τα αυθεντικά εξαρτήματα υπάρχουν ακόμα, μαζί με τις αντίστοιχες πολυάκτινες ζάντες των 17 ιντσών, οι οποίες έχουν αντικατασταθεί από τις πολύ ομορφότερες προαιρετικές.
Διαβάστε επίσης: H Alfa Romeo 147 GTA ήταν το πρώτο σύγχρονο hot hatch
Το αντίτιμο για την απόκτηση της εν λόγω 156 GTA τοποθετείται στις 42.000 ευρώ.