Οι διαξιφισμοί μεταξύ Bugatti και Koenigsegg φαίνεται πως θα μας απασχολήσουν για πολύ καιρό ακόμα. Το ανδραγάθημα της Chiron Super Sport 300+ έχει πεισμώσει τον Σουηδό, ο οποίος εκτός της κατάρριψης του απόλυτου ρεκόρ τελικής ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής, έχει στόχο τον «ουρανό».
Δείτε ακόμα: Υβριδικό 2λιτρο 3κύλινδρο Koenigsegg 1.724 ίππων! (+video)
Στον απόηχο της παρουσίασης του Jesko Absolut, που αποσκοπεί στο να γίνει το πρώτο αυτοκίνητο της Ιστορίας που θα φτάσει/ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα, ο Christian Von Koenigsegg παραχώρησε συνέντευξη στο αμερικανικό Road and Track. Και φρόντισε να ρίξει «βόμβα» μεγατόνων: «Βάσει υπολογισμών, που αφορούν την επιφάνεια πρόσπτωσης, το συντελεστή οπισθέλκουσας, την ισχύ, την καμπύλη απόδοσης αυτής, την κλιμάκωση του κιβωτίου, την αντοχή των ελαστικών και πολλών ακόμα παραμέτρων, μπορούμε να φτάσουμε στα 532 χλμ./ώρα με το Absolut (στη φώτο το κανονικό Jesko)! Οι προσομοιώσεις το έχουν δείξει. Μιλάμε για θεωρία, βέβαια, όμως τα δεδομένα λένε πως μπορεί να γίνει». Ο Σουηδός, λίγο μετά τη ρίψη της «πυρηνικής», φρόντισε να αποσαφηνίσει την κατάσταση και το ρεαλιστικό στόχο του:
Διαβάστε επίσης: Bugatti: «Μπορούμε να φτάσουμε στα 515 χλμ./ώρα!»
«Σκοπός μας, βέβαια, δεν είναι να πάμε τόσο ψηλά. Πρωτίστως μας ενδιαφέρει η κατάρριψη των 490,47 χλμ./ώρα της Chiron SS 300+, δευτερευόντως η επίτευξη των 500 χλμ./ώρα και αν όλα έχουν πάει κατ’ ευχήν, να δούμε μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε. Κάτι, ωστόσο, που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως η τοποθεσία, η θέληση του οδηγού κλπ». Το μεγαλύτερο πρόβλημα, πάντως, εντοπίζεται στο πρώτο σκέλος.
Ο von Koenigsegg δήλωσε πως η ευθεία της Νεβάδα, που χρησιμοποιεί στις προσπάθειες των μοντέλων του, δεν επαρκεί. Το ίδιο ισχύει και για τον αεροδιάδρομο Johnny Bohmer Proving Grounds, καθώς τα 4,8 χιλιόμετρα του μήκους αρκούν για το 85% των δυνατοτήτων του Absolut. Αυτή τη στιγμή, μόνο ένα μέρος διαθέτει τις υποδομές για να στηρίζει τέτοιου είδους εγχειρήματα. Και κατά ειρωνική σύμπτωση, πρόκειται για την πίστα Ehra-Lessien. Τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της VW, δηλαδή, όπου η κορυφαία Chiron έθεσε τα στάνταρ για την τελική ταχύτητα στα αυτοκίνητα παραγωγής! Υπάρχει περίπτωση οι Γερμανοί να παραχωρήσουν την πίστα και το προσωπικό, για να καταρριφθεί το ρεκόρ από τον ανταγωνισμό μέσα στο σπίτι τους; Το ίδιο πιστεύει κι ο καραφλός μάστορας.
Διαβάστε επίσης: Έτοιμο το hypercar των 1.800 ίππων (+video)
Κατά συνέπεια, η προσπάθεια του Jesko Absolut βρίσκεται σε αναζήτηση «οικίας». Σύμφωνα με τον Σουηδό, τα ελαστικά της Michelin έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία σε αυτές τις ταχύτητες, εκπλήσσοντας ακόμα και τους ίδιους τους Γάλλους. Η θεωρία και τα μαθηματικά, λοιπόν, δείχνουν την ένδειξη «532». Μένει να το δούμε –αν το δούμε- στην πράξη.