Η J.D. Power ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας αξιοπιστίας, η οποία αφορά την πολύ μεγάλη αγορά των Η.Π.Α. Οι αξιολογήσεις έγιναν μετά από τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν από περισσότερους από 80.000 επαληθευμένους ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας 3 ετών. Αυτή η βαθμολογία εστιάζει στον τύπο και τον αριθμό των προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι ιδιοκτήτες τους τελευταίους 12 μήνες με το όχημά τους. Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός των προβλημάτων που αναφέρουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων, τόσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία.
Η μελέτη εστίασε σε μοντέλα του 2019 και τα εξέτασε σε 184 συγκεκριμένες περιοχές, τις οποίες κατόπιν χώρισε σε εννέα μεγάλες κατηγορίες: κλιματισμό, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (νέα κατηγορία), οδηγική εμπειρία, αμάξωμα, χαρακτηριστικά / χειριστήρια / οθόνες, infotainment, εσωτερικό, σύστημα μετάδοσης κίνησης και καθίσματα.
Όσον αφορά την τεχνολογία, τα περισσότερα προβλήματα προκάλεσαν τα συστήματα infotainment, όπως τα κακά συστήματα αναγνώρισης φωνής, η συνδεσιμότητα Android Auto / Apple CarPlay και Bluetooth, τα δύσχρηστα και ανακριβή ή ξεπερασμένα συστήματα πλοήγησης και οι λίγες θύρες USB.
Στην κορυφή της κατάταξης με τα λιγότερα προβλήματα τοποθετήθηκε η Kia, πετυχαίνοντας σκορ 145 PP100 (145 προβλήματα ανά 100 οχήματα), όταν ο μέσος όρος ήταν στο 192 PP100. Ακολούθησε με μικρή διαφορά η Buick και στην τρίτη θέση βρέθηκε η Hyundai. Στο αντίθετο άκρο βρέθηκε η Land Rover με τα περισσότερα προβλήματα (284 PP100).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας για τις μάρκες και τα μοντέλα, μπορείτε να τα δείτε στους παρακάτω πίνακες: