Τα προβλήματα για τον όμιλο VW δεν έχουν τελειωμό, καθώς μετά το dieselgate, τις συνέπειες του οποίου ακόμη πληρώνει ο όμιλος, φαίνεται πως έρχεται και άλλος πονοκέφαλος, που αυτή τη φορά δεν αφορά στα συμβατικά αυτοκίνητα αλλά στα υβριδικά plug-in και ηλεκτρικά μοντέλα.
Δείτε ακόμη: Το απόλυτο αυτοκίνητο διακοπών
Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών της Γερμανίας, ερευνά το σύστημα φόρτισης των επαναφορτιζόμενων ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων του ομίλου, για ύπαρξη καρκινογόνου μετάλλου. Κάτι που καθιστά πολύ πιθανή την ανάκληση 124.000 αυτοκινήτων. Το κάδμιο, που είναι το μέταλλο που εντοπίστηκε σε μέρος των συστημάτων φόρτισης των «επίμαχων» οχημάτων, φτάνει στο 0,008 γρ. Ποσότητα που σύμφωνα με τους ειδικούς είναι πάρα πολύ μικρή και ειδικά σε συνδυασμό με τη μόνωση δεν αποτελεί άμεση απειλεί. Είναι όμως επικίνδυνη για το περιβάλλον, μετά την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής του φορτιστή και η χρήση του έχει απαγορευθεί στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Διαβάστε επίσης: Πόσα λεφτά βγάζουν οι εταιρείες αυτοκινήτου;
Η VW, σύμφωνα με το ρεπορτάζ γερμανικών μέσων έχει ήδη προβεί στην αντικατάσταση των φορτιστών με νέους, από άλλον προμηθευτή που δεν περιέχουν κάδμιο και πλέον, πρέπει να δούμε τι θα κάνει με όλους τους φορτιστές που έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά. Αξίζει να αναφέρουμε πως την ανακάλυψη καδμίου στους φορτιστές την έκανε η ίδια η VW, η οποία και ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές για το πρόβλημα, που εκτός από μοντέλα της VW, αφορά και αυτά των Audi και Porsche.