Γίνεται ένα αυτοκίνητο που 31 ολόκληρα χρόνια από τότε που αγοράστηκε να είναι ακόμα καινούργιο; Και όμως γίνεται στην συγκεκριμένη περίπτωση του εικονιζόμενου Honda CRX, αφού από το 1990 έως σήμερα το οδόμετρό του έχει γράψει μόνο 17 χιλιόμετρα!
Το κλασικό πλέον, δεύτερης γενιάς μικρό σπορ κουπέ μοντέλο της δεκαετίας του 90, το οποίο «λιγουρεύονταν» κάθε λογής λάτρεις της οδήγησης, είναι εξαιρετικά σπάνιο να βρεθεί σε μια αξιοπρεπή κατάσταση, πόσο δε μάλλον πλήρως εργοστασιακό. Αυτό που βλέπετε οδηγήθηκε από τον αντιπρόσωπο Santomar της Honda στη Λισαβόνα έως ένα ιδιωτικό γκαράζ τον Αύγουστο του 1990 και έκτοτε έμεινε εκεί μέχρι πρόσφατα.
Πρόκειται για μια αυθεντική χρονοκάψουλα, αφού ακόμα έχει τα εργοστασιακά λάδια έως και τα λάστιχα (εξαιρείται η μπαταρία και τα υγρά φρένων). Βέβαια όποιος αγοράσει αυτό το αριστούργημα θα πρέπει να του κάνει ένα γενικό σέρβις και φυσικά να αλλάξει τα ελαστικά.
Κάτω από το πολύ χαμηλό εμπρός καπό του φιλοξενείται ο 1.600άρης κινητήρας των 130 ίππων στις 6.800 σ.α.λ. και των 143 Nm ροπής στις 5.700 σ.α.λ. Ισχύς αρκετή για τότε και ειδικά για ένα μικρό αμάξωμα μήκους 3,8 μ. και ελαφρύ (910 κιλά). Το CRX με αυτό το μοτέρ επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δλ. και η τελική του άγγιζε τα 212 χλμ./ώρα. Νούμερα αν μη τι άλλο εντυπωσιακά για ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο τριών δεκαετιών.
Τιμή δεν αναφέρεται στην αγγελία, αλλά σίγουρα θα αξίζει αρκετά λεφτά, μιας και πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο κομμάτι (ίσως το μοναδικό στον κόσμο με ουσιαστικά μηδέν χιλιόμετρα), που ενδεχομένως να μην το έχει ούτε η Honda στη συλλογή της.