Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών

Τα pickup οχήματα αποτελούν ένα βασικό εργαλείο δουλειάς για μια μεγάλη γκάμα επαγγελματιών, ωστόσο αρκετοί το χρησιμοποιούν και ως επιβατικό. Όμως πρόκειται για ελαφρά ημιφορτηγά, με όλες τις ανέσεις και τα συστήματα ασφαλείας, αλλά φτιαγμένα και για φόρτωμα.

Ένα αιώνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί των pickup και ειδικά των διπλοκάμπινων λόγω μικρότερης καρότσας, είναι η μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Κάτι για το οποίο η Ford μέσω του νέο Ranger Wildtrak X δίνει τη λύση.

Το πρώτο στην κατηγορία Flexible Rack System

Το Ranger Wildtrak X μπορεί να παραγγελθεί με το νέο καινοτόμο σύστημα Flexible Rack System της Ford. Η αναδιπλούμενη σχάρα οροφής και η ρυθμιζόμενη – συρόμενη στεφάνη φόρτωσης του μοναδικού αυτού συστήματος επιτρέπουν τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους πάνω από την οροφή αντί να στριμώχνονται μεταξύ της πίσω πόρτας και της καμπίνας. Αυτό βελτιώνει την ασφάλεια του φορτίου και απελευθερώνει χώρο στην καρότσα για άλλα αντικείμενα. Το Flexible Rack System θα είναι επίσης διαθέσιμο ως προαιρετικός εξοπλισμός στις εκδόσεις Ranger Limited και Wildtrak από τον Μάρτιο του 2023.

Το μέγιστο όριο φορτίου στο Flexible Rack System είναι 80 κιλά (δυναμικό) και 250 κιλά (στατικό), ενώ η ρύθμιση είναι χειροκίνητη. Η Ford συνιστά την αφαίρεση του ιστού της κεραίας όταν το φορτίο τοποθετείται πάνω από την κεραία, κάτι που ενδέχεται να επηρεάσει τη διαθεσιμότητα ραδιοφωνικών, δορυφορικών και συνδεδεμένων υπηρεσιών. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ποικίλλει και βασίζεται στα αξεσουάρ και τη διαμόρφωση του οχήματος.

Ακόμα πιο οff road από το Wildtrack

Το Ranger Wildtrak X βασίζεται στο Wildtrak διαθέτοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 26 χιλιοστά και μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 30 χιλιοστά για καλύτερη συμπεριφορά σε ανώμαλα εδάφη. Τα στάνταρ αμορτισέρ υψηλής απόδοσης της Bilstein με τεχνολογία position‑sensitive παρέχουν τη σωστή δύναμη απόσβεσης καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους, ώστε να ενισχύονται οι εκτός δρόμου δυνατότητες χωρίς να διακυβεύεται η απόδοση στο δρόμο. Επίσης, ένα αναβαθμισμένο «heavy-duty» σύστημα υδραυλικού τιμονιού σε συνδυασμό με μια ατσάλινη προστατευτική ποδιά προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά σε συνθήκες off-road.

Οι στάνταρ, νέες off-road τεχνολογίες περιλαμβάνουν το Trail Turn Assist, το οποίο χρησιμοποιεί ένα σύστημα torque vectoring με βάση τα φρένα για μείωση της ακτίνας στροφής μέχρι και 25% σε περιορισμένους χώρους. Το Trail Control λειτουργεί όπως το cruise control: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μια ταχύτητα κάτω από 32 χλμ./ώρα και το όχημα θα διαχειρίζεται αυτόματα την επιτάχυνση και την πέδηση για να διατηρήσει την επιλεγμένη ταχύτητα, με τον ίδιο να επικεντρώνεται σε δύσκολα εδάφη στους ελιγμούς διεύθυνσης. Η λειτουργία Rock Crawl – που προηγουμένως ήταν διαθέσιμη μόνο στο Ranger Raptor – ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο πρόσφυσης και το πρόγραμμα αλλαγής ταχυτήτων για βέλτιστο έλεγχο κατά την οδήγηση με πολύ χαμηλή ταχύτητα σε βραχώδη και κακοτράχαλα εδάφη.

2λιτρος bi-turbo diesel με 500 Nm ροπή

Ο δοκιμασμένος πετρελαιοκινητήρας 2.0 λτ. EcoBlue bi-turbo της Ford τροφοδοτεί την έκδοση Wildtrak X, αποδίδοντας ροπή 500 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. και ισχύ 205 PS σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ένα προηγμένο, νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που δεν απαιτεί παρέμβαση από τον οδηγό είναι σχεδιασμένο για να παρέχει δυνατότητες όταν και όπου οι πελάτες τις χρειάζονται.

Get it on Google Play Download on the App Store