Θα θυμάστε πως τα παλιότερα αυτοκίνητα, πολλές φορές είχαν κίτρινα κρύσταλλα για τα εμπρός φωτιστικά σώματα. Πλέον γνωστοί εκπρόσωποι αυτής της τεχνοτροπίας οι Citroen DS -και αργότερα η CX- και Mercedes W123, ενώ υπήρχαν και αρκετές BMW (όπως η Σειρά 3 E30) που υιοθετούσαν τα κίτρινα φώτα. Μια μόδα που διήρκεσε για 30 χρόνια, από την δεκαετία του 60 μέχρι αυτή του 90. Τελευταίο παράδειγμα τα αναλόγου χρώματος φώτα ομίχλης που συναντούσαμε στους προφυλακτήρες των πρώτων Hyundai Accent και Atos.
Δείτε ακόμα: Σε ποιο μοντέλο επανέφερε η BMW τη βέργα λαδιού;
Για λόγους ασφαλείας -καθώς το φως κρίθηκε έντονο για την ορατότητα των απέναντι- οι κίτρινοι προβολείς απαγορεύτηκαν. Όμως η BMW αποφάσισε να τους επαναφέρει – και μάλιστα όχι σε όποιο κι όποιο αυτοκίνητο, αλλά την συναρπαστική νέα M8 Gran Coupe. Τα κίτρινα φώτα ήταν χαρακτηριστικό του πρωτοτύπου, με τους Βαυαρούς να προκρίνουν την επιλογή για το αυτοκίνητο παραγωγής. Έμπνευσή τους; H αγωνιστική M8 GTE, που παίρνει μέρος στα πρωταθλήματα αντοχής της FIA και επίσης επιλέγει το κίτρινο -όπως και όλα τα αγωνιστικά του είδους- για τον φωτισμό του δρόμου. Θα αναρωτιέστε αν η φίρμα από το Μόναχο βγαίνει στην παρανομία. Η απάντηση είναι ξεκάθαρα «όχι».
Κι αυτό γιατί η BMW αποφεύγει τεχνηέντως τις κακοτοπιές της νομοθεσίας, τοποθετώντας κίτρινο φωτισμό στα LED ημέρας. Το κίτρινο χρώμα δεν χρησιμοποιείται δηλαδή για εκπομπή δέσμης φωτός, αλλά για δυνατότητα θέασης του αυτοκινήτου. Με λίγα λόγια, δεν φωτίζει τον δρόμο (και τα μάτια των απέναντι), άρα δεν είναι παράνομο. Τα κίτρινα LED ημέρας ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Διαβάστε επίσης: Πώς σας φαίνεται η BMW M3 E46 με τη μάσκα της καινούργιας;
Να θυμήσουμε πως η κορυφαία 8άρα Gran Coupe έχει κάτω από το καπό τον 4.4 λτ. V8 M TwinPower Turbo, με την απόδοση να φτάνει τους 600 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 750 Nm ροπής μεταξύ 1.800-5.600 σ.α.λ. ή τους 625 ίππους στην ισχυρότερη Competition. Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα καταιγιστικές, αφού η μεγάλη BMW επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δλ. και στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. (3,2 δλ. και 11,0 δλ. η Competition) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή φτάνει τα 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package.